הרחקת יונים ממרפסות המשרד – פתרון חשוב לשמירה על ההיגיינה במרחב

הרחקת יונים ממרפסות המשרד שלכם היא שירות נחוץ ואף חיוני לעשיית עסקים ברחביו. המשרד אינו יכול לשמש כמקום קינון ליונים ממכלול של סיבות: זה לא נעים, זה לא משדר יוקרה ומעבר לכך – זה פוגע, הלכה למעשה, בבריאות. יונים הן לא חיות ידידותיות כשמדובר במרפסות ובמבנים. שם, הן נהפכות להיות "בעלות" הבית, מה שאומר שהן יבנו שובך במרפסת, יקוננו בו, יעשו את צרכיהן על אדן החלון שלכם, וזו רק ההתחלה. אם אתם מעסיקים עובדים והם יחלו לחלות בגלל היונים אתם גם חשופים לתביעות מצדם במסגרת דיני העבודה. לכן, אם יש לכם חשד הכי קטן שישנן יונים מקננות בחלונות המשרד, טפלו בזה מיד והסדירו פתרונות טכנולוגיים ידידותיים להרחקת יונים.

מהם פתרונות טכנולוגיים ידידותיים להרחקת יונים?

אלו פתרונות אשר לא גורמים למות או לפציעת היונה אלא רק מרחיקים אותה. בכך, הקינון יסתיים ולא יחזור עוד הרבה זמן. ההרחקה מתבצעת באמצעות מכשירים אולטרסונים. חלקם משמיעים קבוע רעש בס בטווח תדרים שאנחנו לא שומעים אך היונים כן. הוא גורם להן לתחושת אי נעימות והם צפויות לעזוב את הקן עם הישמעו. חלקם האחר מכילים גם גלאי תנועה, ורק כאשר מזוהה תנועה הם משמיעים רעשים. הפעם, מדובר ברעשים בתדרים הגבוהים, גם הם אולטרסונים ולא נשמעים על ידי בני האדם. היונים ינוסו על נפשן כאשר ישמעו טווח תדרים כה גבוה.

כיצד ניתן להסדיר פתרונות אלה?

באמצעות פנייה לחברה המתמחה בשיווק ציוד הרחקת יונים. לחברה זו ישנו ידע מקיף בנושאים שונים בתחום ההדברה והיא מתמחה בעיקר בהרחקת יונים. החברה תספק לכם את כל המידע הנדרש ותתאים עבור המשרד שלכם את המכשיר שהכי מתאים לביצוע ההרחקה.

מהו זמן ההרחקה הצפוי של היונים מרגע שהתהליך הצליח לראשונה?

מדובר בפרקי זמן ארוכים מאד, הנפרסים על פני מספר חודשים ולעתים אפילו מספר שנים. היונים צפויות לזכור שבבניין שלכם, האינדקס בו אתם יושבים אינו מיועד לקינון. כך הן מקבלות את החלטתן היכן לשהות. לכן, בתהליך ירוק אתם מרוויחים פעמיים: אתם לא הורגים או פוצעים אף יונה וגם גורמים ליונים שמגיעות שלא לקונן במרפסות שלכם.