טיפים לבחירת מחיצות זכוכית למשרד

במאמר זה נספק לכם את פרטי המידע החשובים באמת בעת תכנון מחיצות זכוכית למשרד. מחיצות זכוכית משמשות למגוון פעולות, ביניהן הפרדה בין שקוביות (מבני-שלד ארעיים המשמשים כמתחמי עבודה במקום חדרים קבועים) ובניית קירות מעוצבים, כתחליף לגבס או בטון, או כחיפוי על גביהם, מסביב לדלתות פנים מרכזיות. אם אתם מעוניינים לחדד את ידיעותיכם לגבי אפיון מחיצות זכוכית לחללים משרדיים, במאמר זה אנו מספקים את המיטב.

טיפ מס' 1: מומלץ להתחיל במרקם העיצובי הבסיסי, קריסטל קליר או ירוק

קריסטל קליר היא זכוכית 100% שקופה, כולל בדפנות ובצדדים של כל מחיצה. זכוכית ירוקה נראית, מרחוק, גם כן כזכוכית שקופה, אבל היא ניתנת לזיהוי משום שדפנות העובי שלה ירוקות כהות. ככל שהזכוכית יותר עבה, המחיצה עצמה נעשית יותר ויותר ירקרקה על חשבון האלמנט השקוף. אנו ממליצים לכל מי שמחפש דגם מודפס לזכוכית, לבחור בקריסטל קליר כי רק עם דגם 100% שקוף נין להבריק הדפסות. עם זכוכית ירוקה לא ניתן לא להבריק ולא לעשות מההדפסות שלכם מט, משום שהזכוכית אינה אחידה ברמת הירוק שלה, אלא מכילה מקומות בעלי נתוני בהירות וניגודיות משתנים. לכן חומר כזה לא יכול מראש לשמש כמוצר הברקה או כתוספת לחומר אחר. הוא יכול לשמש רק כאמצעי חיפוי עצמאי ללא שום דבר מתחתיו.

טיפ מס' 2: בחרו דגם קריסטל קליר מודפס למשרד בעיצוב מודרני וזכוכית ירוקה למשרד כפרי או עתיק

אם המשרד שלכם מבוסס על ארונות לבנים, שיש מטבח לבן ועיצובים מודרניים ללא פרזול וללא ידיות במגירות ובארונות, מומלץ יותב לבסס מחיצות זכוכית למשרד על הדפסות והטמעת מחיצות זכוכית קריסטל קליר על גביהן. ההדפסות מסמלות חדשנות והקריסטל קליר מספק את ההברקה במקרה כזה. במידה והמשרד שלכם מעוצב בסגנון העתיק, עם ארונות עץ, דקים וריהוט עתיק, מומלץ לבחור מחיצות זכוכית ירוקות טבעיות ללא הדפסות וליהנות משילוב עיצובי מתאים.

טיפ מס' 3: קחו בחשבון אלמנטים הקשורים לפרספקטיבה

במידה והחלטתם לבחור דגם מודפס, ודאו שהדיוקנים בהדפסה לא גדולים מדי כשהחדר קטן ולא קטנים מדי כשהחדר גדול. אחרי  הכל, זה כמו תמונה על קיר. אם החדר קטן מומלץ לבחור מחיצות זכוכית בעובי כפול או בודד, ומחיצות טריפלקס כאשר מדובר בחדר גדול. בדרך זו פלטת הזכוכית תמיד תהיה רלוונטית ברמה העיצובית בכל מקום בו היא תימצא.