טיפים לבחירת שירות עיצוב מקווה טהרה

עיצוב מקווה הנו שירות שנדרש בקהילות מסורתיות ודתיות, שם נהוג לבצע טבילה של הנשים הדרות באזור. לכן, אין מתאימה יותר מאשר מעצבת פנים ליישום העיצוב. העמדה בה עומדת הבלנית, מקום שהיית הנשים המתרחצות לפני הכניסה למקווה המים וכד' הם פרטים שאמנם נשמעים לכם, כמקבלי החלטות בקהילה, כזוטרים, אבל בפועל הם חשובים מאד לנשים שלכם וחיוניים לאיכותו של המקווה. לכן, אם התכנון שלכם כפרנסי הקהילה הוא לבנות בה מקווה, אנו ממליצים לכם בחום לקחת מעצבת פנים אשר חיה את עולם המקוואות ויודעת בדיוק כיצד הוא צריך להיראות כך שמצד אחד הוא ישמור על אותנטיות ומצד שני ייראה מעוצב באופן חסר תקדים שכמעט לא נראה בקהילות אחרות. רוצים מקווה בעיצוב עתיק, כמו בקהילה הטדסקית בליסבון או במודנה? תכנון בסטנדרטים כאלה ניתן ליישם רק מטעם מעצבת פנים שתבוא עם רעיונות מקוריים.

טיפ מס' 1 – בחרו מעצבת פנים מומלצת

חשוב ללוות בחירת מעצבת פנים למקווה שלכם עם המלצות. מעצבת פנים אשר עיסוקהּ הוא מקוואות צריכה להיות מומלצת על ידי חברי קהילות שונות אשר מעידים על פועלה ועל השירות המצוין שהיא מספקת לקהילות דתיות ומסורתיות. חשוב לבחור באשה שתוכל להתנהל בנחמדות וביעילות גם עם נשות הקהילה וגם עם פרנסי הקהילה ולהפגין יחסי אנוש מעולים עם כל החברות והחברים בה, לצד אספקת עבודה אומנותית מקצועית ראויה לשבח.

טיפ מס' 2 – בדקו את עבודותיה הקודמות

אמנם מחמאות מבעלי קהילות אחרות זה נושא חשוב, ועל כך צריכה להתבסס בחירתכם הראשונית אבל בוודאי לא הסופית. עיצוב מקווה הוא נושא מקצועי ולכן מומלץ לעיין בעבודות מהארץ ומחו"ל של מקוואות שהיא עיצבה. חשוב לבדוק כיצד נראית העמדה של הבלנית, כיצד נראה מקום הרחצה ומקום ההתכנסות שלפני ואחרי הרחצה, לבדוק קונסטרוקציות אדריכליות ולהתרשם מהמראה שנפרס אל מול עיניכם. אהבתם? הזמינו מעצבת פנים זו ללוות ולתכנן את פרויקט מקווה הטהרה שלכם.

טיפ מס' 3 – בדקו את מחירי העבודה

חשוב לבדוק כמה השירות יעלה, ולבחון האם התקציב לכך קיים בקהילתכם. זכרו כי זה פרויקט המבוסס על עלות לא מבוטלת, ולכן ייתכן כי יהיה צורך לגייס כספים מתורמים או בדרכים אחרות. מומלץ לדעת מראש כמה הפרויקט יעלה ולהתנהל נכונה עם הכסף בהתאם למשאבים הקיימים שלכם כעת.