יפוי כוח מתמשך בשנת 2020 – פרטים חשובים שכדאי לדעת

מעוניינים להעביר את סמכויות ניהול העסק שלכם לאיש אמונכם באמצעות יפוי כוח מתמשך? בימים האחרונים, ההליך הנו בר-ביצוע בלי לפגוש פנים ומל פנים את עורך הדין או הנוטריון. זהו תהליך שקל מאד לבצע אותו, הרבה יותר ממה שהיה עד לפני ימים אחדים, טרם פרוץ משבר הקורונה.

פשוט להיפגש עם עורך הדין בזום ולחתום

נפגשים עם עורך הדין דרך אפליקציית הווידאו Zoom, מפגישים אותו גם את איש אמונכם, מיופה הכוח, וחותמים כשהוא צופה. מעתה. המסמך הוא מסמך קביל, וסמכויות ניהול העסק שלכם נמסרו לאיש אמונכם. הפרוצדורה, שנעשתה פשוטה בצורה זו בשל הצורך לספק מענה לקשישים שביקשו, בימי משבר הקורונה, בעת שהם היו ספונים בבתיהם, לעשות יפוי מתמשך עבור הילדים שלהם, כיום אפשרית למימוש גם בעולם העסקים.

שירות משפטי נוסף שניתן לעשות אונליין – פירוק חברה מרצון

יש לכם חברה בע"מ ואתם מעוניינים לסגור אותה ולא לשלם את האגרה לשנה הבאה? גם שירות זה זמים ליישום אונליין מול עורך דין. ניתן להיפגש עם עורך דין מוסמך להסדרת פירוק חברה מרצון ולפרק את החברה שלכם בחתימת יד עם מסמך פשוט. השנה – חוסכים עמידה בתורים ומילוי טפסים ידניים ומפרכים ומסדירים את הפירוק מכסא המחשב שלכם במשרד או בבית.

פישוט שירותים משפטיים לצרכן העסקי – תמורה חיונית לשנים מתקדמות

הדרך בה ניתן כיום להחתים עורך דין ומיופה כוח על מסמך יפוי כוח מתמשך ולהחתים עורך דין מפרק מוסמך לפרק חברה – קלה ופשוטה, מנגישה את השירותים הללו ללא צורך במפגש פיזי ועל כן מסופקת ביעילות רבה על ידי עורכי הדין. פישוט זה הנו צעד נדרש לקראת 2020 בסימן של כמה שפחות שימוש בנייר וכמה שיותר נגישות לשירותים משפטיים, בלעדיו.

המלצות לבחירת עורך הדין

חשוב לבחור בעורך דין בעל ידע בדיני יפוי כוח מתמשך, או כל נושא מאחר הנוגע לאינדיבידואל הכלכלי, כמו למשל פירוק חברה מרצון. עורך דין זה יוכל לנסח יעבורכם הסכם שלא ניתן לטעות בכוונותיו ולדאוג שההחלטה תהפוך לחלוטה ביעילות ובקלות מומלץ לגשת לעורך דין שאלו סוגיות הייצוג שלו ולהשלים גן פירוק חברה מרצון וגם יפוי כוח מתמשך על פי רצונכם.