כדים מעוצבים לחידוד עיצוב בית העסק

בית העסק שלכם זקוק לשדרוג עיצובי קטן? הרהיטים כבר הוסדרו וכמוהם גם פתרונות האחסון? עכשיו הגיעה העת לחפש תוכן עיצובי לוויטרינות במשרד. אחד האלמנטים המרשימים ביותר מגיע מעולם הקדרות, והוא כמובן כדים מעוצבים. המוצר העתיק, ששימש כאמצעי לעיצוב מרחבי פנים וחוץ עוד מימי המקרא, רלוונטי גם לימינו בשנת 2020 וממשיך לעטר את מיטב וויטרינות המשרדים ביופיו.

יש לכם ויטרינה מזכוכית במשרד? מומלץ להציב בה כד מעוצב ומלוטש

כדים מעוצבים לחלל המשרדי ניתן לבחור בהדמיית מחשב של חברת ייצור קדרות. מומלץ להיות יסודיים בבחירה ולבסס אותה על מראה הקיר, הרצפה והתקרה שמסביב לוויטרינה. אם מדובר בוויטרינה שקופה, הכד למעשה לוקח חלק בעיצובו הפעיל של המשרד שלכם. לכן, מומלץ לבחור אותו כשהוא זהה לתפאורה העיצובית שלו כדי ליצור את העיצוב המושלם.

על מה חשוב להקפיד כשבוחרים כד לוויטרינה במשרד? כך תלטשו את הבחירה שלכם

גוון – הירידה לפרטים בתוך עולם הצבע. חשוב לוודא שהכד אינו מאד בהיר אם הוא עומד להיות מוצב בחדר קטן, וגם האינו גדול יתר על המידה בחדר שכזה. בחדר גדול יכולת הבחירה שלכם גדולה יותר אך מומלץ לבדוק כל דגם שאתם שוקלים לבחור מול אותו חדר ולא להחליט שרירותית על בסיס הדמיית מחשב בלבד.

עובי וגודל – במידה והחדר מאד קטן, מומלץ לבחור כד מעוצב שהוא קטן ודק. במידה והחדר גדול ניתן לבחור כד גדול ועבה. נתונים אלה מצביעים על פרספקטיבה נכונה בחלל החדר, מה שייצור תאימות בין הכד לבינו.

עבודות עיצוב על גבי הכד – מומלץ לוודא כי על הכד שלכם מצויות עבודות עיצוב לחידוד הליטוש שלו: חריטות בחמר על הדפנות, ריבוי צבעים וכד'. כד מעוצב יספק לחדר המשרדי בדיוק את הליטוש לו הוא היה זקוק כל העת.

עיצוב מתחמים עסקיים חיצוניים

החל משטחים פתוחים בחללים משרדיים ועד גני אירועים בסדרי גודל שונים, נהוג לבחור מזרקות לגינה עבור סביבה זו. מזרקות לגינה מעבות את עיצוב המרחב הן בצורתן הגיאומטרית והן באופן זרימת המים. מי שמחפש לעצב מתחם חיצוני עסקי שנמצא ברשותו יבחר מזרקות לגינה וייהנה מכל התמורות הדקורטיביות שהתקן זה מספק.