מידע נדרש על גניקומסטיה טיפול טבעי וטיפולים כירורגיים

גניקומסטיה היא בעיה רפואית לפיה החזה הגברי מתחיל להישמט מטה לאחר שהתנפח. בכך, הוא מתחיל להידמות לשדיים הנשיים ובמקרים קיצוניים נראה כמוהן. אופן הסרת נגע הגניקומסטיה תלוי בגיל האדם שסובל מכך. אם ילדים בגילי 13-14 סובלים מכך, כנראה שהבעיה היא בתזונה ואז עבור גניקומסטיה טיפול טבעי על בסיס תזונה נכונה הוא שנדרש. במידה ומדובר באדם מבוגר שמעיד על עצמו כמי שסועד אוכל בריא ולא משמין, פעמים רבות, ייתכן ופתרון הבעיה יימצא בניתוח להסרת נגע הגניקומסטיה. ברם, בטרם תציע המרפאה חלופה זו, אנשיה יחקרו את המטופל ויוודאו שזה קרה לו על אף שמירה על תפריט מזין. במידה ויתברר שזה נגרם מהשמנה עקב צריכת אוכל לא בריא הטיפול יהיה טבעי בלבד ויבוסס על תזונה נכונה.

בנושא כמו גניקומסטיה הכי כדאי להיוועץ במרפאה פלסטית

רק עובדי מכון רפואה פלסטית יוכלו לסייע לכם להסיר באופן יסודי את נגע הגניקומסטיה. הם יסייעו לכם לגבש דרך טיפול טבעית או כירורגית בהתאם לסוג הבעיה שאובחנה לכם. הטיפול יגובה בלוחות זמנים עד להחזרת החזה שלכם למצבו התקני, ללא ההזדקרות שעושה אותו דומה לשדיה של אשה.

מהו הטיפול הטבעי להסרת נגע הגניקומסטיה

תזונה נכונה נטורופתית, צריכת ויטמינים, והקפדה על פעילות גופנית. שלושת התמורות הללו יסייעו בהפחתת נגע הגניקומסטיה ובהעלמתו האיטית וההדרגתית. טיפול טבעי להסרת גניקומסטיה נמצא יעיל ברבים ממקרי ספיגת נגע זה. הוא מצריך לא מעט משמעת עצמית מטעם המטופלים, אך אם עומדים בה הוא מאפשר תוצאות טיפול טובות, עד כדי העלמת הבליטה בחזה.

כדאי לדעת: קיצור שפה ברפואה הפלסטית

במסגרת הרפואה הפלסטית ניתן ליישם קיצור שפה בהליך כירורגי. בשונה ממילוי שפה, בו די להשתמש בבוטוקס מוזרק, בקיצור השפה נדרש הליך כירורגי ממשי כי לא מנפחים את השפה אלא מבצעים את הפעולה ההפוכה; מקצרים אותה על מנת שתיראה סימטרית למבנה הפנים. קיצור שפה היא פרוצדורה שאורכת יום אחד, תחת הרדמה מקומית. בסוף הטיפול תוכלו להיווכח בשפה דקה וקצרה יותר שתתאים למבנה הפנים ובכך היא תספק את כל מה שצריך כדי שבצילומי תמונות וסרטונים תיראו תמיד במיטבכם!