עורך דין לשון הרע – אחד מאנשי הקשר החשובים בבית העסק שלכם

מקבלי ההחלטות בבתי עסק יוצרים קשר עם אנשים מכיוונים שונים, החל מדרג הלקוחות ועד דרג הספקים והבנקים. כאשר אתם, בתור ישויות עסקיות, באים במגע יומיומי עם כל כך הרבה אנשים, אתם צריכים להגן על עצמכם גם ברמה המשפטית. כבית עסק, קורה שתאחרו בתשלומים וזה ייצור תרעומת שחלק מאנשי הקשר שלכם עשויים לקחת למקומות לא טובים ולדבר לשון הרע בגנותכם. מנגד, כאשר לקוח לא מרוצה מהשירות או מהמוצר שהענקתם לו הוא עשוי יהיה להגיב בדרך דומה. אל תחכו לרגע שזה יתפוס אתכם. התנהלות המשפטית היא הוצאה מוכרת, כמו רואה חשבון. לכן, מאד חשוב שיהיה לצידכם עורך דין לשון הרע המתמחה בדיני הליטיגציה האזרחית, אשר יוכל לתבוע בשמכם אנשים שהוציאו עליכם לשון הרע. עורך דין זה יכול להוביל גם את צוות ההגנה שלכם במידה ואתם תיתבעו כישות עסקית.

משימות משפטיות בהן לוקח חלק עורך דין לשון הרע

עורך דין לשון הרע למעשה עוסק בכך שכל אינטראקציה שלכם עם צד ג' כלשהו תסתיים בבטחה, תוך אספקת הגנה משפטית או תביעה משפטית הולמת במקרים בהם המענה נדרש. הדבר לא כולל רק תביעות נגד אנשים אלא נגד מערכות שלמות האחראיות על העסק שלכם, במידה ומידע לא נכון יצא מהן. לדוגמה, אם הבנק המלווה שמספק לכם כסף למשכורות מדווח זה למעלה מהזמן שמותר לו – שאתם במינוס על אף שהחזרתם את ההלוואה, יכול עורך דין לשון הרע לתבוע את אותו בנק על הפצת מידע כוזב.

נושאים היקפיים בדיני ליטיגציה אזרחית שנחוץ ייצוג לגביהם

ליטיגציה אזרחית איננה רק לשון הרע, אלא כל מכלול הפרת הזכויות כלפיכם, כולל זכויות יוצרים באינטרנט. מרחב הסייבר נעשה פרוץ מאד, במיוחד כיום בעידן השליטה של הרשתות החברתיות וגוגל, ולכן חיפוש גולשים שהעתיקו מכם, השתמשו במידע שלכם או טענו שחומרים ספרותיים מקוריים שלכם הם שלהם תהיה כנראה משימה שתיאלצו לקחת בה חלק. מומלץ, במקום זאת, לעמוד בקשר עם עורך דין לשון הרע אשר עוסק בזכויות יוצרים ובדינים נוספים של ליטיגציה אזרחית במרחב המקוון, להבטחת מענה משפטי ראוי למקרים מעין אלה.