טיפים לבחירת חליפת הגנה למעלית בניין המשרדים

מדוע כיום, יותר מבעבר, חשוב מאד להסדיר חליפות הגנה למעלית הבניין שלכם? משום שהיקף המשתמשים במעלית הבניין גדול לאין שיעור בהשוואה לימי העבר. אם בימי העבר חלק קטן מאד מציבור העובדים בישראל התנהל עם בנייני משרדים, כיום רוב המשק נמצא בהם. לא מדובר רק במועסקים שלכם או במנקה של הבניין, אלא גם בנערי משלוחים שמגיעים עם הקסדות של הקטנועים, בשיפוצניקים ובנציגים של חברות שיפוצים שיעלו למשרדי הלקוח שלהם עם ציוד חד וכבד, ועוד. הקסדות והמכשירים הללו עלולים להסב נזק חמור משאתם חושבים לקירות המעלית. בהתחלה הם יקלפו את הדפוס שעל הכפתורים של לוח הקומות ובהמשך יסבו נזק לצבע של הקיר הפנימי ויקלפו אותו. אל תתנו למעלית שלכם להידרדר. המשתמשים שלכם צריכים להשתמש בה בנוחיות ולשם כך יותר ממומלץ להסדיר עבורה חליפת הגנה למעלית.

טיפ מס' 1 – בחרו את החליפה בהתאם לגווני פנים המעלית

הגוונים הפנימיים של המעלית מאד חשובים לביסוס בחירה נכונה של החליפה. אמנם רוב החלק הפנימי יכוסה אבל לא הדלת, ולמעשה גם לא לוח המספרים. הוא פשוט ייעטף בפלטה שקופה או ימוגן בטבעת עובי מעץ או מבד, ובכך ישכון בתוך המיגון. על פי 2 הרכיבים הללו, בצירוף התקרה של המעלית, חשוב לבחור חליפת הגנה למעלית מבד. לבד ישנם כל מיני צבעים וסוגי תפירה לבחירתכם. לכן, מומלץ לעבוד עם הדמיית מחשב של חברת חליפות הגנה ולסחור בדגם שנראה כי הכי מתאים לעיצוב חלל המעלית הפנימי שלכם.

טיפ מס' 2 – מומלץ לבסס את הבחירה על פי רמת התאורה במעלית

אם מדובר במעלית שיש בה מנורה, ניתן לבחור גוון בהיר או כהה. אבל אם זו מעלית בלי מנורה, חשוב לבחור גוון בהיר כדי לא לעשות למבקרים שלכם חושך בעיניים. חליפות הגנה למעלית מבד בצבע שחור או כחול כהה כשאין מנורה בתוך המעלית עלולות לגרום למשתמש לא לראות לאו הוא הולך ולא להבחין בלוח המספרים. לכן, במצב כזה בוחרים אך ורק צבע בהיר שמאפשר התמצאות קלה במרחב של המעלית.

טיפ מס' 3 – מומלץ לספק כמה שיותר הגנות ללוח כפתורי הקומות

אפשרות אחת היא לבחור מעטה שקוף שייתפר לבד המעלית ויושם מלפני הכפתורים. הלוחץ עליהם למעשה ילחץ על המעטה השקוף. אפשרות שנייה היא לבחור בדגם שהבד שלו מאד עבה, כמעט כמו עץ ואז ישנו מאין מלבן שמקיף את הכפתורים כלפי חוץ ודואג שהם ימוגנו באמצעות היותם מאחוריו. בדרך זו נמנעת גישה למכות של קסדות ומכשירים גדולים, על אף שלוח הכפתורים לא ממוגן במעטה שקוף.