מדריך קצר ליישום עיצוב חנות וירטואלית

במדריך זה נלמד אתכם כיצד להגשים עיצוב חנות וירטואלית לעסק. חשוב לציין כי המדריך אינו בא במקום התייעצות עם חברה מקצועית שזהו הייעוד שלה. היא תוכל להנחות אתכם כיצד החנות צריכה להיראות על מנת למשוך מבחינה שיווקית את הקהלים שלכם וכיצד ליישם מהלכים עיצוביים ותכנותיים מוצלחים באמת. פה, תוכלו ללמוד את הבסיס כיצד מעצבים חנות וירטואלית במסגרת הליך עיצוב אתרים. חנות זו מכילה גם פאן עיצובי וגם פאן פונקציונלי, ואנו ניגע בשניהם על מנת לאפשר לכם לצבור מידע משתי הקטגוריות ולהגיע מוכנים למפגש עם חברת בניית האתרים שלכם.

בססו את החנות על קובץ CSS תואם לאתר שלכם

אם האתר שלכם כבר בנוי, ודאי יש לו קובץ CSS שממפה את תכני העיצוב שלו: כיצד ייראו כותרות ראשיות בעמודים? כיצד ייראו כותרות משנה? כיצד ייראה התוכן העיקרי? כיצד ייראו מסגרות התמונות? באיזה גודל ייראו מסגרות סרטוני היוטיוב? וסרטוני ה- VIMEO? כיצד טבלאות ייראו באתר שלכם? ממורכזות? בצד? עם עמודות בגודל של הפונטים? עם עמודות ותאים גדולים/ות מגודל הפונטים? ואם כן, בכמה? קובץ זה מכיל למעשה את כל המידע העיצובי הכללי על האתר שלכם. פעלו לפיו כאשר ברצונכם ליישם עיצוב חנות וירטואלית לאותו אתר. שלבו בחנות שלכם טבלאות ועמודים דומים על מנת ליצור עקביות עם עיצוב יתר תכני האתר.

מקמו את כפתורי הגבייה של שירותי הסליקה החיצוניים במקום נגיש

בין אם בחרתם לסלוק בפייפל ובין אם בחרתם מקום אחר, מאד חשוב לשים את כפתור הסליקה או הגבייה במקום בולט שקל לזהות. גם כפתורי מילוי פרטי אשראי צריכים להיות נגישים וזמינים. הן לא תמיד ייראו כמו ה- CSS של האתר שלכם כי הם תלויים בחברות הסליקה השונות. יחד עם זאת, חלק מהחברות מאפשרות לכם לצבוע ולהגיש מחדש את הכפתור ברוח הצבעים באתר שלכם. מומלץ לבדוק אם בחברת הסליקה אליה פניתם האפשרות הזו קיימת ולבצע את ההתאמה הנדרשת לאתר שלכם.

דאגו לממשק הפעלה מהיר ונוח לשימוש

את זאת עושים באמצעות תכנות צד שרת, בו יש לוודא כרי הקריאה לשרת נעשית ביעילות ולא באופן מלא שצפוי לתקוע או להאט את המערכת. חשוב לוודא כי החנות שלכם עובדת יפה, במהירות טובה ובכך מגשימה עבור הלקוחות את הכיף שבמסחר האלקטרוני.