מידע נדרש על הסרת תוצאות מגוגל

אחד התחומים החשובים לבית העסק שלכם הוא גוגל, ולא רק על הצד הטוב שלו אלא גם על מה שקצת פחות נעים לשמוע. הסרת תוצאות מגוגל עבור בית העסק שלכם הוא שירות משפטי שמאד ייתכן כי תהיו זקוקים לו ביום מן בימים. לכן, ככל שאתם מנהלים עסק, מומלץ להתקשר עם ספק המתמחה בהסרת התוצאות: עורך דין שמתמחה ביצירת שיח עם גוגל ופייסבוק לצרכי מחיקת תכנים פוגעניים.

העסק שלכם נפגע בגוגל? יש מה לעשות עם זה

פנו למשרד עורכי דין המתמחה בשירות הסרת תוצאות מגוגל. זהו מקרה פרטי של ליטיגציה אזרחית, ואם מדובר בחברה בע"מ – ליטיגציה מסחרית. עורכי הדין יפעלו מול גורמים בגוגל להסרת התוצאות בהצגת טיעונים משפטיים חזקים שיפעלו לטובתכם, כבית העסק שמבקש את השירות.

הסדרת הסרת התוצאות קוראת הכי מהר עם עורך דין

פנייה עצמאית לגוגל מצדכם צפויה ליצור לא מעט סחבת שלא בטוח שתסתיים בהסרת התוכן הפוגעני. כשאתם פונים למשרד עורכי דין שמכיר את הדיונים מול גוגל ויודע מה צריך לעשות בפועל כדי לגרום להסרת התוצאות, לאלו מחלקות יש לפנות בתוך הארגון הענק הזה שנקרא "גוגל", ועוד. הסרת תוצאות מגוגל מתהווה הכי מהר כאשר האחראי להוצאתן הוא עורך דין מוסמך בנושא זה.

דוגמאות להסרת תוכן פוגעני מגוגל

הסרת תוכן רוחני ששייך לנו – כחברה מסחרית, תמונה, סרטון או חלק משיר שלנו, בהם בחרו משתמשים אנונימיים לעשות שימוש. משרד עורכי דין הסרת תוצאות מגוגל ידאג שגוגל תתחקה אחרי המשתמשים הללו, ותדאג להסיר את התוכן המועתק במהרה. הפרות זכויות יוצרים מתרחשות גם בכל תחום אחר, וידאו שיש רק לכם זכויות שידור עליו,  שיר או סיפור מילולי שכתבתם במילים שלכם, ועוד.

כדאי לדעת: הפרת יוצרים בפייסבוק

בנוסף לצורך לבצע הסרת תוצאות מגוגל כאשר הן אינן רצויות לנו, ניתן למנוע הפרת זכויות יוצרים בפייסבוק. אם זיהיתם משתמש שכותב פוסט עם תוכן ויזואלי או מילולי מועתק, ניתן לתבוע אותו על הפרת זכויות יוצרים בפייסבוק. במידה ולא ידוע מי יצר את התוכן המועתק, למשל כשמדובר בבוט, שירות ההגנה המשפטית מפני הפרת זכויות יוצרים בפייסבוק ידאג שפייסבוק תסיר לאותו בוט את התוכן המועתק, ואם ההעתקה נמשכת, גם תדאג להקפאת הפרופיל שלו ואולי אף לביטולו.