שולחן עבודה מרוחק מאפשר לכם לנהל בקלות את השיווק הרשתי שלכם

כמה פעמים ניסיתם לתכנן לבד את מערך השיווק בעסק שלכם? החל ממהנדסים ובעלי מקצועות חופשיים ועד מוזיקאים ואומנים, מושגים כמו ספוטיפיי, גוגל אדוורדס, פייסבוק פיקסל, וורדפרס ו- ויקס ודאי נשמעו בחלל האוויר. איפה אתם נמצאים? האם אתם בקיאים מאד בנושאים הללו או שבחלקם כבר הספקתם ללכת לאיבוד? אם אתם הולכים לאיבוד, אתם לא לבד. שיווק עסקים הוא מקצוע וכיום יותר ויותר עסקים מעסיקים אדם שתפקידו לשווק את העסק באינטרנט. הוא למד ניו מדיה ומכיר היטב פלטפורמות כמו Tag Manager והטמעת פיקסלים באתרי אינטרנט למעקב בפייסבוק. בדרך כלל, אדם כזה יתכנן גם את הגרפיקה בשיווק שלכם או יעבוד לצד אחראי גרפי שישתף עמו פעולה. ואיפה אתם נכנסים לתמונה? כבעלי העסק, חשוב שתראו, תדעו ותכירו מה המקדמים והמעצבים שלכם עושים. הם לא חייבים להיות נוכחים במשרד שלכם, ויכולים לעבוד מביתם באמצעות שולחן עבודה מרוחק שיותקן על ידי טכנאי שרתים מומחים. אתם תוכלו לשוחח איתם ממחשב למחשב בלי חיבור לאינטרנט, בהתבסס על שרת פנימי ולתקן להם מסרים שיווקיים וגראפיים על פי דרככם בזמן אמת לפני שהם מעלים לאינטרנט.

חברת טלמיטינג לאיתור לידים לאינטרנט מנחה את צוות הקידום והשיווק שלכם

אם שאלתם את עצמכם מהיכן אנשי שיווק וקידום אינטרנטי שתעסיקו במשרד שלכם בכלל מקבלים את הרעיונות כיצד להתנסח ולהציג את התמונות, ברוב המקרים הם יצטרכו בעצמם ספק שהמומחיות שלו היא לייצר לכם לידים. ספק כזה לא חייב להיות עובד החברה שלכם, ולמעשה רצוי שהוא לא יהיה. לרוב, ישויות שעובדות כספקיות לידים עושות זאת ממוקד טלמיטינג ייעודי, אשר ממנו הן מביאות תנועה לכל הפעילויות שלכם באינטרנט. אם בית העסק שלכם עושה את צעדי הקידום הראשונים שלו באינטרנט, הוא זקוק לתנועה של אנשים אמיתיים לאתרים שלו, ולא של בוטים, אחרת גוגל לא יקדם אותם. מוקד טלמיטינג מספק לכם תנועה אמיתית מאנשים שיתעניינו בכם. הוא עושה זאת באמצעות הנחיות שהוא מספק למשווקים ולמקדמים שלכם.

שולחן העבודה המרוחק – ערוץ התקשורת של בעלי העסק עם המשווקים וחברת יצירת הלידים (Leads)

ואולם, לא כל מה שמוקד הטלמיטינג ימליץ עליו למקדמים שלכם בהכרח יהיה מקובל עליכם או תהיו שלמים איתו. רצוי להיות כמה שיותר קרובים לרעיון הכללי עליו ממליצה חברת הלידים, אבל לא יהיה זה מופרך לחשוב שתבקשו לשנות תכנים ולו בצורה מינורית. פתרונות מחשוב לעסקים להתקשרות מרחוק יקשרו אתכם עם המקדמים והמשווקים שלכם על מנת שתוכלו לתקן את המסרים והמאמרים השונים. עם החומרים שאתם תעדכנו אותם, מוקד טלמיטינג לעסקים יעבוד כדי לייצר לכם את הלידים המבוקשים.