חיטוי מאגרי מים בבנייני משרדים גדולים – כל מה שרציתם לדעת על בחירת הקבלן

חיטוי מאגרי מים הוא שירות שמומלץ להסדירו מדי שנה, במיוחד בבנייני ענק בהם המאגרים מספקים מים למשרדים רבים. במאמר זה תקבלו את כל המידע שתצרכו כשאתם מחפשים חברה לביצוע השירות. מאמר זה יאפשר לכם לזהות בקלות את הקבלן המבוקש ולצרוך ממנו שירות חיטוי בטיחותי העונה על הצרכים שלכם.

ודאו שהקבלן הנו מורשה משרד הבריאות לעסוק בחיטוי מאגרים

חיטוי מאגרי מים, ובפרט חיטוי מאגרי מי שתייה, הוא שירות שעל מנת לעבוד בו, יש צורך באישור מטעם משרד הבריאות. ודאו כי הקבלן שאתם עומדים לשכור את שירותיו הנו כזה, וכך תוכלו לדעת אם מולכם ניצבת חברה מוסמכת לביצוע חיטוי מאגרי מים, אם לאו.

בדקו שהקבלן משתמש בציוד ובתכשירים השומרים על בטיחות צריכת המים

במילים אחרות, עליכם לוודא כי הן המכשירים והן החומרים שיוחדרו למים לא יסכנו אותם, ישמרו על טעמם כפי שהיה עד כה ובוודאי לא יצרו תשתית רעילה או כזו שלא ניתן ללגום ממנה. חשוב לוודא שהחומרים הנם ידידותיים למאגרי מים וייעודיים לחיטוי בטוח שלהם.

בדקו שהחברה מאוישת בעובדים מקצועיים המספקים מענה לכל זיהום

חיטוי מאגרי מים מצריך עבודה מקצועית של עובדים מיומנים. אל תבקשו לשאול בהנהלה מי הם העובדים ומהו הידע או ניסיונם המקצועי בענף חיטוי מאגרי מים. בדרך זו תוכלו להבטיח כי בבניין שלכם תתבצע עבודה מעולה, שתגרום להשבחת המים באמצעות ניקיון המאגר.

בדקו את טווח השפעת החיטוי

יש לברר כמה זמן על חומרי החיטוי להישאר במים ללא שימוש ומתי ניתן להתחיל להשתמש שוב במים שלנו. צריך לברר לכמה זמן ישפיעו החומרים על טיב המים ומתי יש צורך לחדש את החיטוי. חיטוי מאגרי מים ובפרט כאשר מדובר על חיטוי מאגרי מי שתייה, צריך לספק לכם תוצאה איכותית אבל גם ארוכת טווח שלא תצטרכו לחזור לחפש חברה מחטאת בתוך פרק זמן קצר מאז צריכת השירות בפעם הראשונה. חברת חיטוי מאגרי מים המספקת עבודה קבלנית בעלת טווח השפעה גבוה תבטיח שימוש פורה ובטוח לאורך זמן, ללא צורך של ממש להזמין שירות חיטוי מאגרי מים לתקופה ארוכה.