המדריך המלא לבחירת קורס משיטי יאכטות לעסקים

אם אתם שואפים ללמוד מקצוע שימושי ומעניין אשר ניתן להגשים במסגרת העסקית בה אתם עובדים, קורס משיטי יאכטות עשוי להתאים לכם. מה נדרש? אהבה אינסופית לים ולאתגריו, וראש פתוח ללמוד אפיקים חדשים. כשאתם בחוויית קורס יאכטות אתם לומדים כיצד לנהוג את יאכטה ולנהל את אנשי הצוות שלה, כיצד לתפעל מכשירי קשר מתא הקברניט ולעבוד עם מערכות מפרשים פשוטות כמורכבות. סיום הקורס כרוך במעבר מבחן לקבלת רישיון משיט, או סקיפר בלעז, שיאפשר לכם להשיט יאכטות משלכם או לעבוד כשכירים בחברות נופש והשטה.

בחרו בבית ספר המציע מגוון יאכטות לתרגול

הלימודים בכיתה חשובים ומהווים את בסיס הלימוד, אך בסופו של דבר כשתצאו מהמרינה למכוניות שלכם ותנהגו הביתה אחרי השיעור, צמה שייחקק בזיכרונכם יהיה התרגול. עם זה אתם יוצאים למבחן הרשמי ועל בסיס זה אתם תראו מה אתם יודעים כשתתחילו לעבוד. לכן, מאד חשוב שבית הספר בו תבחרו לא ימנע מכם הכרת סוגים שונים של יאכטות, אלא יחשוף אתכם לכולן, כולל ספינות מתקדמות שהושקו ממש בימים האחרונים. כסקיפרים, בסופו של דבר, יש לכם הכשרה להשיט כל יאכטה אבל הפערים בין יכולות התפעול המעשיות בספינות השונות גדולים. רק תרגול רב מערכתי על בסיס סוגים רבים של יאכטות יסגור לכם פינה זו ויאפשר לכם להגיע לחייכם המעשיים מוכנים ומשופשפים היטב.

עברו על הסילבוס ובדקו שהנושאים מסודרים ולכל אחד מהם מוקדש זמן רב

מאד חשוב לא להגיע למצב של לימודים גנריים ומבוזרים בהם לא ניתן לזכור שום דבר מעשי כשיוצאים לשוט, אלא בדיוק להיפך: קורס משיטי יאכטות צריך לספק לתלמיד לימוד מעמיק בכל נושא ונושא, החל ממפרשים וכלה בהיגוי, החל ממערכות קשר ועד קריאות מיוחדות לחילוץ והצלה, כולל הצלה מעשית, שחרור כלי הצלה מהיאכטה וחילוץ הנוסעים בעת סופה. קורס משיטי יאכטות צריך לצייד אתכם בכל המידע ובאופן מעמיק ורב שלבי.

בדקו את תנאי ההתקשרות עם בית הספר

חשוב לבדוק שבית הספר מאפשר לכם לקחת שיעורי ניסיון ראשונים (לרוב, מקובל לספק לתלמיד 1-2 שיעורי ניסיון לפני שהוא משלם ומתחייב) וכן שבמעמד התשלום ניתן לקבל מחיר יותר זול על בסיס עסקי. במסגרת תמחור זו, הנכם נדרשים להביא עוד תלמידים על מנת לקבל תעריף מיוחד PER נרשם.