טיפים לבחירת מגהץ קיטור לחליפות מחויטות לעסק

חליפה מחויטת היא אחד הכלים החשובים שלנו כאנשי עסקים. היא תורמת לאימג' שלנו בהמון תחומים, החל מהיותנו מנהלי ואמרכלי חברות ועד מוזיקאים ואומנים. אבל כאשר יש לנו הרבה פגישות, הופעות בציבור ופעילות בחוץ, החליפה מתבלה ומתקמטת, ואז יש צורך לדעת לטפל בה כמו שצריך על מנת שתחזור להיות ישרה וסימטרית. מיותר לציין שלא משליכים חליפה מחויטת למכונת הכביסה. מי שלא יודע כיצד לנקות אותה, ולא מעוניין להוציא על ניקוי יבש, יכול לכבס אותה עם מים פושרים ונוזל כביסה במינון נמוך. לא טובלים בגיגית ולא מורחים סבון בכמות גדולה. מה עושים לאחר שייבשתם אותה על החבל? מכבסים על מגהץ קיטור. כאן תוכלו ללמוד כיצד לבחור אותו.

טיפ מס' 1 – בחרו מגהץ קל ונוח לעבודה

רצוי לסגור עסקה הכוללת את קרש הגיהוץ ועמדה למגהץ. אחרי הכל, זהו מכשיר שרמת הנוחיות בשימוש שלו צריכה להיות גבוהה, כזו שמספקת את כל התמיכה המתבקשת במהלך הגיהוץ. מגהץ קל משקל – יתרון. מגהץ שניתן לווסת את הטמפרטורה והעוצמה שלו – יתרון.

טיפ מס' 2 – בדקו שנתוני המגהץ מספקים גמישות למשתמש

מכל מילוי של 2.4 ליטר, ו- 4 שעות עבודה מהווים את המינימום הנדרש. בדרך זו לא תצטרכו לבצע פעולות חוזרות של מילוי מים וגיהוץ שני או שלישי. ניתן יהיה בפעולה אחת לסיים חליפה שלמה, ללא עריכת סשן נוסף על מים חדשים בתוך המגהץ. מגהצי קיטור בעלי קיבולת מים גבוהה לרוב יאפשרו שעות מרובות של גיהוץ רציף.

טיפ מס' 3 – מומלץ להוסיף לעסקה חומר ניקוי מגהצים

סוליית מגהץ קיטור, החלק הרותח שלו שבא במגע עם הבגד, הוא משטח שמתלכלך ועל כן זקוק מעת לעת לניקיון על מנת לבצע את פעולת הגיהוץ בהצלחה בעתיד. מומלץ לרכוש חומר סטייק לניקיון מגהצים. החומר נפרש על המגהץ ולאחר מכן מחברים לחשמל ונותנים לו להתחמם. בעודו חם, לובשים את כפפת המגהץ ומסירים את הסטיק באמצעות מטלית ניטרלית. חומר זה שומר על אורך חיי המגהץ ומאפשר לו לתפקד כמו חדש גם לאחר שימוש אינטנסיבי וממושך במיוחד בעתיד. חומר זה שומר על הסוליה נקייה ומאפשר גיהוצים חוזרים ונשנים ללא חשש מלכלוך על הבגד.