טונר למדפסת HP

מה ההבדל בין קניית טונר למדפסת עבור עסקים ועבור הבית? מהם הסימנים שמצביעים על כך שהגיע הזמן לקנות טונר נוסף? כיצד אפשר לחשב את העלות האמתית של כל מוצר? איך אפשר להבטיח קניה בטוחה של טונר למדפסת HP?

קניית טונר למדפסת HP פשוטה היום יותר מאי פעם. הטונרים זמינים כמעט בכל מקום והמחירים שלהם פחתו בצורה משמעותית. השאלות שעולה בקרב רבים ויכולות לעלות גם אצלך היא כיצד אפשר להבטיח כי הטונר אכן מתאים למדפסת וכיצד אפשר לדעת כי טונר של חברה חלופית הוא אכן איכותי. על כך ננסה לענות בהמשך.

טונר למדפסת HP לעסקים ופרטיים

טונר למדפסת HP משמש מגוון רחב של מדפסות לייזר הנמצאות בבתים ובעסקים. בעבר, כמעט ולא היו מדפסות לייזר בבתים, אך בשל ירידת המחירים שלהן, אפשר למצוא אותן היום גם בבתים. יש לציין כי לרוב, המדפסות ידפיסו בצבע שחור בלבד, אך הדפסה זו היא הנדרשת ביותר ומתאימה לרוב המשתמשים.

מבחינת הרכישה, כמעט ואין הבדלים בין קניה של טונר למדפסת HP לבית ולעסק. בשני המקרים אפשר לחסוך עד 70% בעלויות ההדפסה דרך בדיקת חלופות, מבצעים והתייעצות עם נציג שירות אשר מתמחה בתחום.

סימנים לכך שהגיע הזמן לקנות טונר חדש למדפסת

סימן ראשון – הסימן הראשון לכך שהגיע הזמן לקנות טונר למדפסת HP יופיע על המסך או על המדפסת עצמה. אם המדפסת מעבירה מסר שהטונר לקראת סיומו, זה הזמן לקנות אחד חדש ולא להמתין עד שהמדפסת לא תוכל להדפיס יותר.

סימן שני – לאחר החלפת טונר מומלץ לבדוק כי תמיד יש לך טונר נוסף ובמיוחד אם המדפסת משמשת אותך ביום יום. הדרך הפשוטה לעשות זאת היא לקנות מראש עוד טונר ולשמור אותו בתוך אריזתו המקורית.

סימן שלישי – במידה ויש לך צורך לבצע בקרוב הדפסות רבות כמו במקרה של הדפסת עבודת לימודים גדולה, הדפסת חומר לקראת ישיבה גדולה ועוד, מומלץ לבדוק שיש לך עוד טונר למדפסת כך שאם זה הקיים יסתיים יהיה באפשרותך להחליפו.

כיצד אפשר לחשב את עלות ההדפסה היחידה

אחת הדרכים לקנות טונר למדפסת HP במחיר משתלם היא לדעת כמה עולה כל הדפסה. לשם כך עלייך לברר את העלות של הטונר וכמה עמודים אפשר יהיה להדפיס באמצעותו. החברה מבצעת חישוב עמודי הדפסה על פי כיסוי של כ-5% מהדף. זהו הנתון הממוצע של כיסוי הדף בהדפסות סטנדרטיות.

לאחר שיהיו בידך שני הנתונים תהיה לך אפשרות לחשב כמה עולה כל הדפסה יחידה ולבחור במוצר המשתלם ביותר עבורך – ולחסוך כבר בטווח הזמן הקצר (ומובן שגם בטווח הזמן הארוך).

להבטיח לעצמך קניה בטוחה של טונר למדפסת HP

הדרך הנכונה לקנות טונר למדפסת HP ולהבטיח לעצמך מוצר איכותי, אך במחיר אטרקטיבי, היא לקנות במקום שזוהי המומחיות שלו. מקום כמו גווני דיו שמעמיד לרשותך נציג שירות שיכול לתת לך מידע על המוצרים הקיימים, להציע לך חלופות למוצר המקורי ומבצעים עבור קניית טונר.

נוסף לכך, כיוון שישנן חברות שונות המייצרות טונר חלופי, חשוב מאד שהעסק ממנו מתבצעת הקניה יספק עבורך אחריות מלאה לכל מוצר. כמובן, שירות טוב רצוי גם הוא ולשם כך חברת גווני דיו מבצעת משלוח של כל מוצר לכתובת הנוחה לך.

נשמח לעמוד לרשותך

חברתנו שמחה לעמוד לרשותך ולתת לך ייעוץ מלא בכל קניה של טונר או דיו למדפסת. החברה מחזיקה טונר למדפסת HP מחברות שונות, מקוריות וחלופות ומאפשרת לך לחסוך עד 70% בכל קניה. זה הזמן להשאיר פרטים באתר או ליצור אתנו קשר: 072-3300917.