טונר למדפסת Samsung

האם מומלץ לרכוש מדפסת של חברת סמסונג? מתי יעלה הצורך לקנות שוב טונר למדפסת Samsung? כמה עמודים אפשר להדפיס עם כל טונר למדפסת Samsung? כיצד יוכל לעזור לך נציג שירות בעת הקנייה?

בעבר הלא רחוק, המדפסות היו גדולות וכבדות ושימשו רק במקומות שיכלו להרשות לעצמם להחזיק במדפסת. היום, כמעט בכל בית יש מדפסת ובוודאי שגם בעסקים קטנים וגדולים והשאלה העיקרית שעולה היא אם לרכוש מדפסת לייזר או דיו ושאלה נוספת היא איזו חברה יצרנית מומלצת לקניית המדפסת.

סטנדרט גבוה של מדפסות

החברות השונות מייצרות מדפסות בסטנדרטים גבוהים. ההבדלים בין החברות הם בנראות של המדפסת, בפונקציות שהיא יכולה להציג ובעלויות של הטונר או הדיו לאחר שיש צורך להחליפם. מבחינת האיכות, אפשר לראות כי כל המדפסות מציעות איכות הדפסה גבוהה לשימוש סטנדרטי ורק במקרים של הדפסות גרפיקה ודרישות מורכבות מומלץ להיכנס לעובי הקורה ולבדוק לעומק איזו מדפסת יכולה לתת לך את המענה הנכון ביותר לדרישה שלך. אם יש לך מדפסת של חברת סמסונג, יהיה לך צורך לקנות טונר למדפסת Samsung.

הזמן הנכון לקנות טונר למדפסת Samsung

הזמן הטוב ביותר לקנות טונר למדפסת Samsung הוא כאשר עוד יש לך אפשרות להדפיס. הטונרים השונים מגיעים בתוך מכלים אטומים בתוך שקית. יש לטונרים תאריך תפוגה וכל עוד הוא לא עבר, באפשרותך ליהנות מהמוצר, בכל זמן שיהיה לך צורך בו. לכן, אם המדפסת נמצאת אצלך בשימוש יום יומי, מומלץ שתמיד יהיה לך טונר סגור נוסף. אם השימוש במדפסת אינו תדיר או שאין לך רצון לשמור בצד עוד טונר, ברגע שישנו סימן על המסך המעיד על כך שבקרוב הטונר עומד להסתיים, זה הזמן לקנות אחד חדש. לא מומלץ לחכות עד לרגע שהטונר אינו מדפיס יותר או שההדפסה אינה איכותית.

חישוב כמות ההדפסות עבור כל טונר

בעת קניית טונר למדפסת Samsung עלייך לחשוב על חיסכון בעלויות ההדפסה. היום באפשרותך לחסוך עד 70% מעלויות ההדפסה ולדעת מראש כמה היא תעלה לך. כל טונר נראה מבחוץ זהה, אך מבפנים הוא מלא באבקה בכמות מסוימת שהוגדרה מראש. באפשרותך לשאול את נציג השירות כמה עמודים אפשר להדפיס בעזרת כל טונר ולפי נתון זה לחשב כמה תעלה לך ההדפסה היחידה ולבחור באפשרות הזולה ביותר עבורך. נציג שמקפיד על מתן שירות טוב, ייתן לך גם מידע על מבצעים ויבחן יחד איתך את האפשרות לקנות יותר מטונר אחד ובתנאי שתאריך התפוגה מתאים לך והדבר יתבטא בהוזלת עלויות ההדפסה.

תפקידו של נציג השירות

גם אם נראה לך שכבר החלטת איזה טונר למדפסת Samsung מתאים לך, עלייך לבדוק עם נציג השירות איזו אחריות מגיעה עם כל מוצר, לבדוק אם ישנה דרך להוזיל את עלויות ההדפסה ואילו אפשרויות עומדות לפנייך.

התפקיד של נציג השירות הוא לענות על כל שאלותייך ולהפוך כל רכישת טונר למדפסת Samsung לפשוטה, נוחה וחסכונית.

נשמח לעמוד לרשותך

חברת דיו כמעט חינם שמחה לעמוד לרשותך ולהציע לך שלל מוצרי הדפסה איכותיים וחסכוניים. אנו מעמידים לרשותך נציג שירות שיענה על שאלותייך ויהפוך כל קנייה לפשוטה, בלי כל צורך לצאת מהבית או העסק. בין אם ברצונך להחזיק בטונר נוסף או לקנות אחד, זה הזמן לקבל את המוצר במשלוח וליהנות מאחריות שנתית מלאה.

נשמח לעמוד לרשותך, להעניק לך שירות אישי ולספק טונר למדפסת Samsung לכל מקום בארץ. כל שאלייך לעשות הוא להשאיר פרטים באתר https://www.comjet.co.il/ או להתקשר למספר: 072-3300911.