טונר למדפסת XEROX – שאלות נפוצות

מהם ההבדלים בין דיו המיוצר על ידי החברה המקורית לבין זה המיוצר על ידי חברה תואמת? מדוע ישנם הבדלי מחירים בין טונר למדפסת XEROX שונים? תוך כמה זמן אפשר להשתמש בטונר שנרכש?

יש לך מדפסת XEROX? חלק מהפעולות שיידרשו לך כדי ליהנות מתפעול קל ונוח בכל זמן הן רכישה של טונר למדפסת XEROX. ייתכן שגם לך ישנן שאלות רבות לגבי הקניה ולכן ריכזנו במקום אחד את השאלות הנפוצות ביותר.

מהו ההבדל בין טונר למדפסת XEROX מקורי לטונר שאינו מקורי?

התפתחות הטכנולוגיה הובילה לכך שהמדפסות זולות יותר מאשר בעבר והיא גרמה לעוד חברות להיכנס לשוק זה. חלק מהחברות אינן מייצרות מדפסות אלא רק טונרים וראשי דיו. חברות אילו מייצרות טונר למדפסת XEROX התואם למפרט של המדפסת בדיוק מושלם. עם זאת, כדי לשמור על התחרותיות, הן מציעות פעמים רבות מוצרים במחירים אטרקטיביים יותר ומאפשרים לך ליהנות מהדפסה איכותית וחיסכון של עד 70% בעלות.

מה גורם להבדלי המחירים בין הטונרים השונים?

ישנם כמה גורמים שמובילים לכך שטונר אחד זול מהשני. לעתים, הסיבה לכך היא החברה המייצרת והתחרות שגוברת בענף. סיבה נוספת ומשמעותית להבדלי המחירים ואליה יש לשים לב היא כמות המילוי של הטונר. גם כאשר טונר למדפסת XEROX אחד נראה דומה לשני מבחינה חיצונית והמבנה שלו, מבחינת המילוי חשוב לברר כמה הדפסות אפשר לבצע בעזרתו.

הדרך הטובה ביותר לדעת כמה עולה הטונר היא לבדוק את העלות של ההדפסה היחידה ולבחור את הטונר המשתלם ביותר. גורם נוסף שיכול להשפיע על המחיר הוא הקניה הישירה. כאשר נציג השירות משרת אותך ושולח את המוצר לכתובת הנוחה לך, המחיר יכול להיות זול משמעותי לעומת החזקת חנות במקום יקר.

מהו תוקף של טונר למדפסת XEROX?

לכל מוצר הדפסה, טונר ודיו, יש תוקף. המשמעות של התוקף היא שכל עוד המוצר נשמר באריזתו המקורית, אפשר יהיה להשתמש בו כמו מוצר חדש. חשוב לציין כי לרוב, תוקפו של טונר למדפסת XEROX יהיה ארוך מאד והשימוש בטונר יתבצע הרבה לפני שהתוקף יגיע אל קיצו ומשמעות הדבר היא שפעמים רבות מומלץ לרכוש יותר מטונר אחד וזאת כדי ליהנות מזמינות של המוצר אצלך ומחיר משתלם.

מהם היתרונות של קניית טונר למדפסת XEROX בעזרת נציג שירות?

התפקיד של נציג השירות הוא להציע לך את ההצעה המשתלמת ביותר עבורך. לשם כך הוא יברר איזו מדפסת יש לך, כמה היא שימושית ויבדוק אם יש לך שאלות שונות. המטרה שלך ושל הנציג היא זהה, לרכוש טונר למדפסת XEROX במחיר המשתלם ביותר ובדרך הפשוטה ביותר. ברגע שהנציג פנוי, הוא מתייחס רק אלייך, מציע לך את המוצר הטוב ביותר ומאפשר לך ליהנות מהמוצר הנדרש לך בראש שקט.

מדוע ניתנת אחריות בקניית טונר למדפסת XEROX

הדרך הטובה ביותר להבטיח לך שהמוצר הוא איכותי וייתן לך את התוצאות הטובות ביותר היא להתחייב כלפייך. חברת גווני דיו בודקת עבורך את החברות היצרניות אך רוצה שקניית הטונר תתבצע ברוגע ולכן מעמידה לרשותך אחריות בכל קניה.

גווני דיו – טונר למדפסת XEROX עם שירות בכל רחבי הארץ

חברת גווני דיו מתמחה במכירת טונר למדפסת XEROX, HP, CANON ועוד שלל חברות. אנו מספקים דיו וטונר לעסקים, חברות ומשתמשים פרטיים ומזמינים אותך ליהנות משירות מקצועי, מוצרים במחירים אטרקטיביים ואחריות מלאה לכל מוצר.

כל שעלייך לעשות כדי ליהנות מהשירות הוא להשאיר עכשיו את פרטייך באתר או ליצור קשר ישיר בטלפון: 072-3300917.