ייעוץ למנהלים בכירים החווים אתגרים ארגוניים

אם אתם מנהלים עסק כבעליו, בין באופן ישיר ובין דרך מנכ"ל שכיר, ואתם חשים כי בימים האחרונים אתם תקועים, הקולגות שלכם לא סופרות אתכם, המנכ"ל עוקף אתכם בסיבוב בידע המקצועי ואתם לא מוצאים את עצמכם, ייתכן כי אתם צריכים, בראש ובראשונה, להחזיר את עצמכם לעצמכם. למה הכוונה? כשאנשים נמצאים שנים רבות בעמדות ניהול בכירות, הם עלולים לחוש שהם תקועים הן בפאן הרגשי והן בפאן המקצועי וכל זה עלול להוביל לדעיכה בחשק לעסוק בענף המדובר. מייעצים מטעם שירות למנהלים בכירים יוכלו לספק לכם אימונים ומפגשי הכוונה בהם תוכלו לקחת שוב את העניינים לידיים ולפתח מוטיבציה מחודשת לעסוק בניהול של המיזם שלכם.

בניית תנאי הבסיס ליצירת השיפור בניהול

בעת בניית תנאי הבסיס, נלמד אתכם מה לעשות על מנת לצעוד שוב בכיוון הנכון: אתם תלמדו כיצד להציב יעדים ברורים להישגים האישיים והקבוצתיים בארגון שבכוונתכם לנחול, כיצד ליצור שוב את הדינמיקה הקבוצתית במסגרתו וכיצד לתעל את התהליכים הארגוניים הן לטובתכם והן להצלחת הארגון אותו אתם מנהלים.

זיהוי חסמים וקירות ושימוש בהם כקרשי קפיצה

זוכרים שבפתיחת המאמר העלנו השערות למה קשה לכם? אולי בגלל אנשי מקצוע שעברו אתכם בידע המקצועי או בשל חוסר יכולת לתקשר עם קולגות או עובדים מסוימים? בזיהוי החסמים, אנחנו ב http://drbarakayalon.co.il/ נלמד אתכם כיצד להתביית עליהם והיכן לשים את הפנס על המקום שמפריע לכם. אתם תלמדו לזהות מקורות ידע חדשים בתחום העיסוק כולל את האנשים שאתם נרתעים מהם בשל היותם מקצועיים מכם ותלמדו להתמודד עם האתגר שהתגלה בפאן הרגשי תחילה ובפאן המקצועי אחר כך, כתוצאה מהתמודדות רגשית טובה. בעקבות הקניית תחושה של רוגע, ולא של דריכות, בשל העובדה שהקולגות או המנכ"ל "עברו" אתכם בתחרות, תוכלו לאמץ כלים מתודיים מעשיים על מנת להחזיר לעצמכם את השליטה, ללמוד את החומר המעודכן שחסר לכם ולחזור לעסוק בתחום באופן מקצועי מעמיק ולא רק בצד הניהולי שלו.

פיצוח האתגרים כשאתם נמצאים לבד בפסגת הניהול

עוד אתגר שישנו למנהלים בכירים הוא כאשר הם נמצאים בפסגה ונמצאים בה לבד. למשל, כאשר הם צריכים לקבל החלטות קשות או כאלה שעתידות לשנות טוטלית את המציאות הארגונית. אנו נלמד מודלים של קבלת החלטות שיאפשרו לכם לקבל אותן כמו שצריך ולנהל את הארגון בביטחון מלא, גם כאשר אתם חשים בבדידות זו.