הכירו שיטות הדברה תיקן גרמני

הדברה תיקן גרמני היא משימה נדרשת ביחוד בימי הקיץ. התיקן נוכח באופן מורגש בימים אלו, ולמרבה ההפתעה לא תמיד חומר כימי יהיה הפתרון עבורו. עם חלוף השנים, התיקנים למדו להסתגל לחומרי ההדברה התעשייתיים ולכן נדרש שיפור. השיפור מגיע מתחום ההדברה הטבעית.

תרסיס טבעי להדברת תיקנים

תרסיס מצמחים טבעיים בעל יכולת הדברה תיקן גרמני. יש לרססו כ- 4 פעמים בחודש במקומות מועדים. לרוב, התיקן יתחיל מהמטבח בשל חיבתו לאשפה ולמכשירי חשמל מתחממים. רססו באזורים הללו במינון הנדרש והתיקן הגרמני בדרך החוצה מביתכם.

ג'ל להדברת תיקנים

הג'ל מגיע עם מזרק, אותו ניתן לפזר בנקודות שונות במטבח ללכידת התיקנים. באמצעות הג'ל התיקנים נלכדים ובהמשך מתים. הג'ל נטול ריח אך משפיע מאד על קבלת ההחלטות של התיקנים הבאים לא לגשת לבית שלכם. לכן, זהו אמצעי הדברה טבעי מאד כדאי ומאד נדרש בבתים.

מלכודות פרומוניות ללכידת תיקנים

מלכודות פרומוניות מהוות כלים ללכידת זכרי התיקנים. יש לשים אותן בנקודות מועדות, מתחת למכשירי החשמל החמים ומאחוריהם, ליד פח האשפה, ובכל מקום בו אתם חושדים שעומדים לצוץ ממנו תיקנים. מלכודות פרומוניות מדיפות ריח שמושך את התיקנים ולאחר מכן לוכדות אותם ולכן הן נחשבות יעילות מאד בביצוע ההדברה.

הדברה עצמאית ללא צורך במדביר

היתרון הגדול בשיטות הדברה אלה הוא שהן לא מצריכות פנייה לחברת הדברה, אלא רק רכישה מחברת מכירת מוצרי הדברה באישור המשרד לאיכות הסביבה. מוצרים אלה, כשמשתמשים בהם על פי ההנחיות מיישמים בפועל הדברה תיקן גרמני באופן מושלם מהבית.

מקורות הייצור של חומרי ההדברה

מקור הייצור הוא צמח החרצית ממנו ניתן להפיק את מיטב חומרי ההדברה הטבעיים. בנוסף, באמצעות מיני מזונות שתיקנים נמשכים אליהם ניתן להפיק עבורם פיתיונות שיחישו את לכידתם. על כן, מדובר על מקורות ייצור טבעיים אשר לא מצריכים הוצאה מהבית, פינוי מזון מהבית, או את שינוי התנהלות היום יום שלכם. הדברה תיקן גרמני שנעשית בדרך טבעית היא גם מהירה יותר מזו המסורתית וגם נקייה ובטוחה יותר עבורכם כמשתמשים. באמצעות הדברה טבעית, הבית שכם יהיה חף מתיקן גרמני ויאפשר לכם לשוב ולכונן חיי שגרה.