כך תתמודדו כאשר נתקלתם בשובל נמלים קטנות בבית

הידעתם כי שובל נמלים קטנות בבית, גם אם מדובר על נמלי אש אדומות עוקצות, אינו מצריך שתדעו איפה הקן על מנת להדביר? הידעתם כי את ההדברה ניתן לעשות בעצמכם עם חומר טבעי לחלוטין? בואו להכיר את החומר שובר השוויון שיכול לחסוך לכם קריאה למדביר ולהותיר את הבית שלכם עם שקט מנמלים. ממה מורכב החומר וכיצד משתמשים בו?

פיתיון ג'ל מוקשח ללקיחה על ידי הנמלה

שיטת ההדברה מבוססת על פיתיון זה. הוא נועד לשימוש בבית וידוע כאמצעי אפקטיבי מאד. מינון קטן שלו מספיק לדירת 3 חדרים. ג'ל זה עשוי מחומרים טבעיים, בטיחותי, לא מריח ומאפשר לכם להשתמש בו בקלות וביעילות רבה ללא חשש מטעויות. פיתיון זה לא הורג את הנמלה שפוגשת בו. הוא מאפשר לה לקחת אותו ולכן הוא נקרא פיתיון ג'ל מוקשח ללקיחה על ידי הנמלה.

אופן השימוש בפיתיון ג'ל

מזליפים באמצעות מזרק כמה טיפות באזור בו זיהיתם נמלים קטנות בבית מטיילות. כשהן יגיעו שוב, הן יקחו את הג'ל המוקשח ויפרקו אותו בקן. אז, הן צפויות להדביר בעוצמה אדירה את כל הקן, כולל את המלכה. חתיכה של ג'ל נכנסה לקן? אף נמלה לא נשארת בחיים. לכן הפיתיון כה אפקטיבי. מספיק שנמלה אחת לקחה חתיכה ממנו להגיעה לקן ומבחינתכם, סיימתם עם ההדברה. נמלים קטנות בבית, כלומר נמלי אש עוקצות, זו חוויה לא נעימה, מסוכנת ומסכנת את עורכם. רק פיתיון ג'ל יביא לסיום הסאגה באופן מהיר ויעיל היות מדובר בחתיכת ג'ל שיכולה להדביר קן שלם. עבור נמלים כאלה, זו משימה שהיא הכרח על מנת לחשוף את הדיירים בבית אליהן ברמה מינימלית בציר הזמן.

יתרונות נוספים של פיתיון ג'ל

  1. נמכר על ידי חברת הדברה שתוכל להדריך אתכם בשימוש.
  2. במידת הצורך היא גם תבוא להדביר בפעם הראשונה אם זהו רצונכם ותספק הדרכות פרונטליות.
  3. הג'ל אינו מפיץ ריח ומספק שימוש נקי וחלק לכל משתמש, ללא צורך ללבוש מסיכה וחליפת הדברה.
  4. הג'ל מאושר על מידי המשרד להגנת הסביבה, מה שמבטיח שימוש בטוח לכל אחד, גם לחסרי ניסיון בהדברה.