תיקן גרמני הדברה ביתית – טיפים לביצוע

עבור תיקן גרמני הדברה ביתית על ידי בעלי הבית היא צעד בכיוון הנכון. רבים טועים וחושבים שהכוונה היא לרכוש מוצרי ריסוס כימיים בסופר, ולא היא. התיקנים ברובם כבר הסתגלו למוצרים הללו ויכולים לשרוד בהם תחת ריסוס. קשה מאד להמית תיקנים עם המוצרים הללו אבל יש פתרון אחר: הדברה טבעית על בסיס חומרים פרי צמח החרצית. ההדברה מגיעה עם הדרכה מחברת שיווק מוצרי הדברה.

טיפ מס' 1 – הסדירו תרסיס נגד תיקנים מפרח החרצית

תרסיס זה נחשב יעיל ביותר. הוא נקי, חסר ריח, בטוח לשימוש ליד מקררים ללא חשש מפגיעה במזון, ומאפשר כינון שגרה מלאה בלי לצאת מהבית. תרסיס זה מאפשר לכם פשוט להדביר את הבית בלי לצאת ממנו ובלי לשנות את השגרה שלכם. עבור תיקן גרמני הדברה ביתית עם תרסיס זה מקלה עליכם הרבה מאד פרוצדורות ביחס לאלטרנטיבות.

טיפ מס' 2 – רכשו מלכודות פרומוניות

מלכודות פרומוניות נועדו לפתות את הזכרים. הן משולבות פרומון, החומר שמושך את הזכרים, ודבק שמדביק אותם למלכודת. המלכודות אפקטיביות מאד משום שהריח שלהן אותנטי. הוא מריח כמו תיקן גרמני אמיתי, מה שימשוך את הזכר לחבור למלכודת ולבסוף להילכד בתוכה.

טיפ מס' 3 – הדברה משולמת תרסיס ומלכודות פרומוניות

יש לרסס 4 פעמים בחודש ברחבי הבית ובמקביל לפזר מלכודות פרומוניות באזורים מועדים במטבח, ליד פח האשפה, מתחת למקררים, ליד התנורים וגם ליד מכשירים חשמל בגובה: קומקומי הקפה, המיקרוגל, וכד'. תיקנים נמשכים למכשירים, זכרו זאת. הם אוהבים לשהות ליד החום שלהם וריח האוכל בכלל מדרבן אותם להישאר שם. לכן, זה האזור המושלם ללכוד את הזכרים.

טיפ מס' 4 – לפני הפעלת המלכודות, התייעצו עם חברת שיווק מוצרי הדברה

בחברה זו יושבים יועצים המשווקים חומרים שאושרו על ידי משרד איכות הסביבה. הם ידעו לומר לכם מה לעשות עם המלכודות, כיצד לפזר אותן, באלו מנחים, זוויות ומיקומים להניח אותן במטבח הספציפי שלכם, ועוד. השילוב של שימוש בתרסיס ובמלכודות יספק לכם תוצאות הדברה אופטימליות, והכל בשיטה טבעית ובטוחה לחלוטין, שלא מערבת שום חומר כימי מלאכותי. הכל מבוסס על צמחים ומספק עבורכם בית מודבר. על תיקן גרמני הדברה ביתית טבעית היא המתכון הטוב ביותר לפתרון הבעיה!