בעלי עסקים? מנהלים? בואו ללמוד כיצד לבחור את שירות הייעוץ שלכם

שירות ייעוץ למנהלים בכירים במשק הוא ממש כורח בימים אלו. כאנשי משק בכירים, מי כמוכם יודעים כמה בודד הוא התפקיד, ובפרט כשמדובר בבעלות על עסק, במסגרתה אתם גם מנהלים אותו. אם אתם מרגישים ריקנות, תחושת בדד, ושאין מי שיבין ללבכם, פנו לשירות ייעוץ מנהלים להחזרת חייכם למסלול והשבת המוטיבציה שלכם לנהל ובגדול.

זיהוי בעיות והסרת חסמים

על מי שיספק לכם שירות ייעוץ לדאוג לעבור אתכם תהליכי זיהוי בעיות ופתרונן. התהליך עשוי להיות איטי והדרגתי אבל ניתן יהיה להגיע לכל מיני דברים שכואבים לכם כמנהלים. סמנכ"ל כלשהו בו אתם חושדים שמקבל החלטות נגדכם, עובדים שנוהגים לא להסכים עמכם לעתים תכופות, ועוד. אנו נלמד כיצד להכיל את הבעיות הללו או להתמודד עמן בדרכים אחרות, אם אתם חושבים שזה נדרש: פיטורי העובדים המתנגדים.

התעלות מעל לנקודה הגבוהה ביותר שלכם

בדרך כלל, שירות ייעוץ מנהלים איכותי לא ייעץ לכם לפטר עובד או מנהל גם אם אתם חושדים שהוא נגדכם. יתרה מכך, הם ייעצו לכם להבין מהו שורש הביקורת וכיצד להשתמש בו על מנת להתעלות אפילו על הביצועים שלכם ולהיות אנשים ומנהלים טובים יותר. תחום זה הנו הנושא החם בכל עולם ייעוץ המנהלים.

אפשרות שיתוף היום יום עם הסביבה הקרובה

החברים, בת הזוג, המשפחה וכד' כבר לא שומעים מכם סיפורי עבודה. "אין טעם", אתם בוודאי אומרים לעצמכם, "הם ממילא לא יבינו". כשתהיו שלמים מספיק עם עצמכם ותלמדו להכיר את עצמכם טוב יותר תוכלו לחלוק זאת איתם מבלי שהנושא יהיה מעיק ואפילו להציג אותו בצורה מעניינת. זה יתרום לכם לתחושת המצוינות שלכם גם בפאן האישי וגם בפאן המקצועי משום ששיתפתם אדם אחר, קרוב לליבכם, בנעשה בעבודה שלכם, וזה לכשעצמו צפוי להקל עליכם ועל ההתנהלות בעתיד.

להחזיר את עצמכם לעצמכם

להיות במסגרת של ייעוץ מנהלים מחברת http://drbarakayalon.co.il/  היא כמובן להחזיר את עצמכם לעצמכם, להכיר תודה במי שאתם, ללא קשר להישגים אליהם הגעתם, ולשוב לחיות חיי רוגע ויציבות על אף שאתם בכירים במשק. ניתן לאזן בין שני הקטבים כשאתם במסגרת מקצועית של ייעוץ מנהלים.