חישוב עלויות ההדפסה – עם דיו וטונר למדפסת דימונה

בוודאי חשוב לך לדעת לפני רכישת דיו או טונר למדפסת דימונה כמה תעלה לך כל הדפסה. מעבר לכך שחשוב לך לדעת כמה עולה הרכישה עצמה, עלייך לדעת כי ישנם ראשי דיו שיכולים להדפיס דפים רבים ולעומתם אחרים ידפיסו מעט דפים ואף מחצית מהכמות.

כיוון שכך, בעת השוואת מחירים של דיו למדפסת דימונה, עלייך לקבל לא רק את הצעת המחיר עבור ראש הדיו אלא לדעת כמה דפים הוא יכול להדפיס. אם אין לך צורך בהדפסות רבות, יהיה באפשרותך לציין זאת בשיחת הטלפון ולבקש לקבל הצעה עבור שימוש מועט. לעומת זאת, אם המדפסת שלך נמצאת בשימוש יום-יומי, חשוב למצוא ראש דיו או טונר שיכולים לתת לך מענה מתאים ומשתלם מבחינה כלכלית.

לשאול כל שאלה לפני ביצוע הרכישה

היתרון בעת הזמנת דיו למדפסת דימונה דרך הטלפון הוא שיש לך הזדמנות לשאול שאלות. שלא כמו במקרה של הגעה לחנות בה יכול להיות שיהיה תור של ממתינים לפנייך ואחרייך ונציג שמכיר מוצרים שונים ולא תמיד את סוג המדפסת שלך, במקרה של הזמנת דיו בטלפון, הנציגים מתמחים בהזמנה שלך.

רגע לפני הזמנת טונר למדפסת דימונה, באפשרותך לשאול שאלות, לוודא כי הטונר מתאים לסוג המדפסת שלך ולקבל מידע שיאפשר לך לדעת כמה תעלה לך בסופו של דבר כל הדפסה וכמה עמודים הטונר ידפיס.

קבלת אחריות לרכישה שלך

אחת השאלות שייתכן שיהיו לך בעת ביצוע הזמנה דרך הטלפון היא האם ההחלטה שלך נכונה. כדי להקל עלייך, אנו המומחים למוצרי הדפסה מציעים לך שנה של אחריות על ההזמנה. כלומר, בנוסף לצוות מקצועי וקבלת כל הפרטים ומשלוח עד הבית, כל המוצרים הנמכרים ובהם גם דיו וגם טונר למדפסת דימונה, נמכרים באחריות מלאה. לפרטים והזמנות, 072-3300915.