ראש דיו למדפסת HP

מתי כדאי לרכוש ראש דיו חדש עבור המדפסת? מהי אחריות לראש הדיו? כיצד נציג השירות יכול לעזור לך בקניית ראש דיו למדפסת HP?

מדפסות HP הן מדפסות איכותיות ונפוצות. אפשר למצוא את המדפסות בשלל בתים ועסקים. לחברה יש כמה דגמים של מדפסות הזרקת דיו ולכן חשוב בעת קניה של ראש דיו למדפסת HP, לדעת את סוג המדפסת שלך ולבחור את המוצר המתאים ביותר לאופי השימוש שלך במדפסת.

מתי כדאי לקנות עוד ראש דיו למדפסת?

הסימן הברור ביותר שיש לקנות ראש דיו למדפסת HP חדש הוא כאשר הדיו נגמר והמדפסת לא יכולה להדפיס יותר, אך ניתן לשער שאין ברצונך להגיע לשלב זה, אלא להשתמש במדפסת בלי כל מגבלה. כדי להימנע ממצב בו לא יהיה לך ראש דיו למדפסת, עליך לקנות דיו חדש כאשר המדפסת מסמנת באמצעות הבהוב על המדפסת עצמה או בעזרת הודעה שנראית על מסך המחשב כי בקרוב הדיו עומד להסתיים. כמו כן, מומלץ לקנות את הדיו אם ידוע לך שבקרוב יהיה לך צורך לבצע הדפסות רבות וכמובן, תמיד מומלץ שיהיה לך דיו נוסף זמין לעת הצורך.

לכל ראש דיו למדפסת HP יש תוקף

יכול להיות שבעת הקניה של ראש דיו למדפסת ה-HP  שלך, נציג השירות יסביר לך כי ישנו מבצע משתלם או שברצונך לקנות דיו לעת הצורך והדבר יגרום לך לדילמה שמא הדיו לא ישמש אותך כשיגיע השלב להחליף את הקיים. חשוב לדעת כי כל ראש דיו מגיע עם תאריך תפוגה וכל עוד הוא נשמר בתוך אריזתו המקורית והתאריך לא עבר, הוא יוכל לשמש אותך ולספק לך איכות הדפסה גבוהה. אם יש לך דילמה לגביי הקניה, זה הזמן לשוחח עם נציג מקצועי ולבקש לשמוע את כל הפרטים שיעזרו לך לקנות את המוצר הנכון.

חשיבותו של נציג השירות

נציג השירות יכול לסייע לך לבצע את הקנייה הנכונה ביותר עבורך. לשם כך יהיה על הנציג לדעת איזו מדפסת יש לך (דגם ספציפי), להבין את צרכי ההדפסה שלך וכמה המדפסת שימושית בחיי היום יום ובהתאם הוא יוכל לתת לך מידע על מוצרים קיימים.

בין היתר הנציג יוכל להציע לך ראש דיו למדפסת HP שמיוצר על ידי החברה המקורית, ראש דיו שמיוצר על ידי חברה חלופית או תואמת ולהציע לך מבצעים מיוחדים. בעזרת הנציג ובעזרת חברת דיו כמעט חינם שמביאה דיו איכותי במחיר אטרקטיבי, יש לך אפשרות לחסוך עד 70% בעלויות ההדפסה.

מה הוא ראש דיו לא מקורי למדפסת של HP?

ראש דיו למדפסת HP מקורי הוא ראש דיו שמי שייצר אותו היא חברת HP. החברה מתמחה בייצור מדפסות ומספקת את הדיו והטונר למדפסות שלה. עם זאת, היא לא היחידה שמייצרת ראשי דיו וישנן חברות אשר מתמחות רק בייצור של ראשי דיו. ראשי הדיו של החברות שאינן מייצרות מדפסות נקראים "תואמים" כיוון שהם מתאימים בדיוק למדפסת אך הם לא מיוצרים על ידי החברה. הדרך הטובה ביותר להבטיח לעצמך כי המוצר איכותי ויעניק לך איכות הדפסה גבוהה היא לקנות במקום שמבטיח לך אחריות וביצע בדיקה של כל חברה יצרנית.

קניה חסכונית, באחריות

חברתנו מספקת טונר למדפסת HP, EPSON, LEXMARK, XEROX ואחרות. אנו מעמידים לרשותך נציג שירות שישמח לדאוג לחיסכון בעלויות ההדפסה שלך. כל קניה בדיו כמעט חינם מלווה באחריות מלאה לשנה. לפרטים נוספים, זה הזמן להשאיר פרטים באתר או לחייג: 072-3300911.