מדריך בנושא בחירת חדר בריחה בתל אביב לאירוע

תל אביב היא אחת הערים המורכבות לבחירת חדר בריחה. היא גדולה לא רק בממדיה אלא גם בכמות חדרי הבריחה שבה, ויתרה מכך, בסוגים שלהם. במדריך שלפניכם תוכלו ללמוד כיצד לבחור חדר בריחה בתל אביב בצורה מוצלחת, כזה שישלים את הבילוי שלכם ויספק עבורכם התאמה אופטימלית למה שאתם מחפשים במהלכו.

בחרו חדר בריחה המתאים לקבוצה עמה אתם נמצאים

במידה ומדובר ב- 2-5 חברים הקרובים שלכם, ככל שאתם לא סובלים מבעיות תנועה, בריאות, היריון (אם זו קבוצת בנות) וכד', אתם יכולים לבחור חדר בריחה אימה או חדר בריחה המבוסס על משחק קבוצתי של פתרון חידות. במידה ומדובר בקבוצה כמו המשפחה שלכם, אנשי מקום העבודה שלכם, אנשי מוסד הלימודים שלכם, וכד' – רצוי מראש לא לקחת סיכונים. אלה קבוצות גדולות עם פערי גילים, בריאות ותנועה בין הפרטים. רצוי, במקרה כזה, לשריין מראש חדרי בריחה בתל אביב המבוסס על משחק קבוצתי באמצעות פתרון חידות.

בחרו חדר בריחה המתכתב היטב עם שאר הבילוי שלכם

גישה נוחה בצירי התנועה: בתל אביב ספציפית מומלץ לוודא שיש לכם כמה דרכים להגיע ממוקד הבילוי אל חדר בריחה ולהיפך. חדרי בריחה בעיר זו יכולים לעתים להימצא גם קרוב לאזור בו אתם מבלים, ולמען האמת יש סיכוי לא קטן שזה יקרה. חדרי בריחה נמצאים ברבים מהמקרים ליד המסעדות, הקניונים ובתי הקולנוע המובילים, מרכזי הקניות המפוארים ומרכזי ספורט שונים. למעשה, יהיה לכם הרבה יותר קל לתכנן בילוי ובאזור בו אתם מתרכזים – לחפש חדר בריחה.

ודאו כי החדר מתאים לכם מבחינה לוגיסטית

על החדר להשכיל לאכלס את כל מי שאתם רוצים לארח בו. בנוסף, אתם והאורחים שלכם צריכים להתחבר לעלילת החדר. רצוי להתעניין בה מראש ואם לא הצלחתם להשיג על כך מידע – אז דרך חברים שבילו שם. אם כבר פניתם לאותם חברים, רצוי לשאול אותם אודות חדר בריחה בתל אביב אותו בחרתם גם ברמת האותנטיות: האם זהו חדר מותח? מעניין? מסתורי? אטרקטיבי? אמין? הצוות של החדר שירותי ומסייע? את כל אלו חשוב מאד לדעת מראש. מומלץ כמובן לבסוף לברר עלויות ולוודא שניתן לשלם באמצעי התשלום שבאמצעותו תכננתם לשלם. בהצלחה!