עיצוב אתרים לאתרים קיימים וחדשים

אם אתם סבורים כי חסר מה שיניע את האתר שלכם ויזרים אליו קהל חדש, והאינטואיציה שלכם אומרת שזה לא הקידום ואלו לא המאמרים, אתם יותר מצודקים. נכו הדבר שבלי מאמרים איכותיים האתר לא יקודם, אבל בלי עיצוב אתרים הוא לא יעשה אפילו את הצעד הראשון שיאפשר לו להיות אתר בר-תנועה. מעוניינים שהאתר שלכם יזוז מהר מהאחרים ויפתח פער על הקולגות שלכם? זו לא דרישה לא הגיונית. כרגע, במשרדים עם היועצים והאסטרטגים, זה מה שהם מתכננים: כיצד לעבור אתכם ולהביא תנועה לאתר. אל תתנו להם להוביל. קחו את המושכות לידיכם באמצעות שדרוג אתרים שבניהולכם על ידי מעצבת אתרים.

סמלילים וצבעים

מעצבת אתרים תעבור על הדפים שלך, תמליץ על שיפורים לסמלילים שהצבת, וכמובן תיגע גם בנושא הצבעים, הצורות והפונטים. בכל קטגוריה היא תציע טיפים לשינוי. בלי שעשינו ג'אווה סקריפט ותיכנותים פעם אחת, האתר שלכם כבר לא ייראה כמו אסופת דפים ממוצעת, אלא מקום וירטואלי אטרקטיבי לכל גולש.

ג'אווה סקריפט ותכנות מתקדם

מעצבת אתרים תציע כל מיני אובייקטים שיחדדו את המסר הדקורטיבי באתר שלכם באמצעות מהלכים ידועים מראש. יש לכם חנות וירטואלית באתר? אפשר לסדר שכל פעם שלקוח מוסר פרטי אשראי ויש אישור רכישה, יזוז איזשהו אובייקט אנימציה מעוצב. ניתן לסדר גם כפתורים משני צבע במגע עכבר, ושילוב אנימציות גם בכותרות ובחלקים בולטים אחרים באתר. הגאדג'טים הללו ימשכו את עיניהם של גולשים חיצוניים ויגרמו להם להתעניין באתר.

מפת אתר מעוצבת

עוד דבר שאנחנו ממליצים לעשות הוא מפת אתר מעוצבת שתיקח את הגולש שלכם למקום שהוא לא ציפה לו. מפת אתר מורכבת בדרך כלל מתפריטי כפתור. ניתן לשנות אותם באמצעות שדרוג אתרים ואפיונם מחדש, כך שהם יפוזרו במעין מפה עם צירים ודרכים שייצפו בעין הגולש. עיצוב תפריט כמו מפה, עם אלמנטים נעים, יגרה עוד יותר את סקרנותו של הגולש, אשר יבקש להתעניין באתרכם יותר משביקש בעבר. עיצוב אתרים מתוחכם הוא הפתרון ללא מעט תמורות בתחום הקידום כפי שאתם נוכחים לקרוא כאן. מעצבת אתרים מנוסה תוכל לאפטם לכם את האתר ולדאוג כי באמצעות שדרוג אתרים מתוחכם הוא יביא תנועה לפני שהעלה מאמר אחד לעמודיו.