מתי כדאי להזמין שירות מקצועי של הדברת חולדות?

הבחנתם בעכבר או חולדה בסביבת המגורים שלכם? מבחינים בסימנים של כסיסת רהיטים או סימני גללים בפינות החדרים? אם כן, ייתכן כי נמצאות חולדות בסביבת המגורים או העסק שלכם.

אחד הדברים שחשוב להבין, הוא שמדובר בסוג של מזיק אשר חי בלהקות. מה שאומר שאם ראיתם אחד מהם, כנראה יש עוד הרבה בסביבה. לכן, אם אתם רוצים להיות בטוחים כי סביבת המגורים שלכם נקיה מחולדות, ואתם רוצים להרחיק אותן מהאזור שלכם ביעילות, שירות מקצועי של הדברת חולדות הוא הפתרון עבורכם.

 

הזמנה קבועה באזורים מועדים

אם אתם נמצאים באזור מועד להופעת חולדות, כמו מושבים, אזורי תעשיה, כדאי להזמין חברת הדברה באופן קבוע לקראת עונת הקיץ. בדרך כלל בתקופת הקיץ העכברים והחולדות יוצאים מהמחילות ונכנסים אל בתי מגורים ועסק במטרה לתור אחרי מזון. לכן, אם אתם מתגוררים באזור כזה, או שיש לכם עסק אשר בדרך כלל מושך חולדות, כדאי להזמין הדברת חולדות באופן קבוע. במקרים כאלו אל תחכו עד שיופיעו סימנים לקיומן של חולדות באותו המקום, אלא הקדימו תרופה למכה על ידי הדברה איכותית ומקצועית.

 

הדברה בעסקים

במיוחד עסקים בתחום המזון, יכולים לסבול רבות מהופעה של חולדות. בעסקים מהסוג הזה הדברת חולדות הינה חיונית מאוד. ללא הדברה איכותית ומקצועית החולדות ימשיכו לשרוץ במקום ויגרמו לנזק רב מאוד – בין אם הן יאכלו ממוצרי המזון, יגרמו לנזק לאריזות או מכונות ואפילו יגרמו לכם לאבד את רישיון משרד הבריאות.

 

לכן, אם אתם מבחינים בסימנים לקיומן של חולדות, או שהמקום עצמו מועד לכך, הזמינו שירותי הדברה, וכמה שיותר מוקדם.

אנו מציעים לכם שירותי הדברה מקצועיים ואיכותיים המותאמים באופן מלא לצרכים שלכם. לפני שאנחנו מבצעים את ההדברה אנו בוחנים את הסביבה, את המקום, את הדרכים בהן יכולות לחדור החולדות וכדומה, ובהתאם לכך מבצעים את עבודת ההדברה הדרושה כך שתוכלו להיות בטוחים כי החולדות יורחקו מהמקום, ובאופן יעיל ונכון.