קחו את העובדים שלכם ליום גיבוש במסגרת חדרי בריחה בתל אביב לחוויה נדירה

חדרי בריחה בתל אביב מספקים לעובדים שלכם חוויית בילוי אותנטית. הם מבוססים על משחקי גיבוש בהם פותרים חידות בצוותא כדי להגיע לסיום המשחק בהרגשת ניצחון. מעוניינים לדעת כיצד לבחור את חדר הבריחה המושלם לפעילות שלכם? להלן כל מה שאתם צריכים לדעת באמת על מנת להצליח בבחירתכם וליצור לעובדים שלכם חוויית גיבוש אותנטית במיוחד.

בחירת חדר בריחה קרוב לאזור הבילוי

ביום הגיבוש, כנראה תכננתם לעובדים שלכם ארוחת צוהריים או ערב ובילויים נוספים בעטיו. מומלץ לבחור חדר בריחה בתל אביב שימוקם קרוב להמשך סדר יומכם על מנת להימנע מנסיעות ממושכות. גם אם יום הגיבוש מתבסס על הסעה פרטית, לנסיעות יש ממד מסוים של גזל זמן ומומלץ להימנע ממנו ככל הניתן באמצעות התמקמות בחדר בריחה שנמצא באזור הבילוי המבוקש.

בחירת חדר בריחה המתאים לגיבוש עובדים

כפי שהסברנו, חדרי בריחה בתל אביב המתאימים לגיבוש עובדים צריכים להיות מבוססים על משחק קבוצתי של פתרון חידות ולא על בריחה אישית בחדרי אימה. חשוב לבחור בחדר זה על מנת להעמיק את גיבוש העובדים ולהפוך את צוותי העבודה שלכם לכאלו שעובדים יחדיו באמת ומכירים טוב יותר איש את רעהו.

שעות גמישות וחלוקה למספר חדרים

במידה ואתם קבוצה גדולה של עובדים, תצטרכו מאד חדר בריחה שיתבסס על התנהלות זו. עבור קבוצת עובדים שחורגת ממספר המקומות בחדר בריחה ייפתח חדר בריחה נוסף בו ניתן לשחק באותה שעה, במקביל. לחילופין, ניתן לשריין מספר שעות ולהכניס חלק מהעובדים בשעה מסוימת ואת חלקם בשעה העוקבת.

מחיר קולקטיבי בהנחה

כמובן שתצטרכו לבדוק האם חדר הבריחה מאפשר מחיר נמוך לקבוצות גדולות. הסדר כזה יאפשר לכם לחזור לחדר בריחה זה גם בשנה הבאה, במיוחד אם יש שם מספר חדרי בריחה שיניבו לכם בכל עת בילוי על בסיס עלילה אחרת, עם חידות שונות. חדרי בריחה בתל אביב בהם עושים הנחות לקבוצות עובדים גדולות יספקו לכם בילוי נגיש ללא עוררין, קל להסדרה, עם כל התנאים המתבקשים, ובראשם – חיסכון במחיר המלא. מומלץ לברר האם ישנה הטבה שכזו לקבוצות עסקיות גדולות ומתמידות.