החלפת מצבר לאוטו שנתקע ללא יכולת תנועה

לא יהיה זה קל לגלות שהנסיעה שתכננתם מבעוד מועד הסתיימה באיבה: המצבר נגמר. החשמל באוטו קורס, וההרגשה היא כמו של גמר הדלק באוטו, למרות שהטנק מלא: קריסת מערכות טוטלית, מנוע כבוי ואף רכיב חשמלי, לרבות הרדיו, אינו מתפקד. במצב כזה חובה להפעיל במיידי אורות איתות חירום, ואם אין אפשרות כי כל החשמל קרס לחלוטין, יש לצאת בזהירות מהרכב ולשים משולש אזהרה אדום. במידה וזה קרה בכביש סואן, התקשרו באופן מידי למשטרה שתעשה זאת בשבילכם. אם אתם במצב תקוע אך במקום בטוח, בצד הדרך, בשוליים, וכמובן ברחובה של עיר או בחניון של הבית שלכם, יש לכם פתרון מאד מהיר: החלפת מצבר על ידי עובדי מוסך ניידים.

אופן הסדרת החלפת המצבר

הסדרת החלפת המצבר מצריכה שיחת טלפון שלכם למוסך הנייד ודיווח שאתם זקוקים לשירות זה. ייעשה בירור איזה אוטו יש לכם, על פי שם פירמה ודגם. בהתאם לכך, יישלח אליכם עובד מוסך עם המצבר שמתאים לאוטו שלכם. ניתן להסדיר שירות מצבר עד הבית במידה ונתקעתם ממש בחנייה בכניסה או ליד הבניין, מצבר ברחוב, או מצבר בשוליים של הכביש המהיר. המקרה האחרון יצריך שתפעילו את אפליקציית "שתף מיקום" של גוגל מאפס על מנת שהטכנאי יוכל להגיע בדיוק אליכם.

אופן ביצוע החלפת המצבר

ביצוע החלפת מצבר נעשה לאחר פריקת המצבר הקודם וחיבור החדש לאלקטרודות באוטו. לאחר מכן תתבצע הנאה של הרכב ובדיקת הפעולה שנעשתה. במידה והמצבר הוחלף אך בעיית ההשבתה של הרכב עדיין ממשיכה, יזמין עבורכם המוסכניק גרר למוסך פרונטלי ובמידה והמוסך ממש קרוב, ואנינו עובר דרך כבישים של מעל 90 קמ"ש, יגרור את הרכב עם וו גרירה.

בעלי עסקים – שימרו את פרטי המוסך הנייד לעת מצוא

בנסיעות מטעם העסק שלכם, איחור או ביטול פגישה בגלל מצבר זו חוויה מלחיצה ומאד לא נעימה. אל תחכו שזה יתפוס אתכם בשביל שתיכנסו לפאניקה. שגרת העסקים שלכם צריכה לכלול מוסכניק נייד שיהיה שם בשבילכם ברגע האמת. מצבר עד הבית, מצבר להחלפה ברחוב בו נתקעתם ואפילו בשוליים בכביש המהיר הם שירותי רכב בסיסיים שכל בעל רכב צריך שיהיו לצדו כדי להיחלץ במהרה ממצב של רכב תקוע בזמן עבודה.