הדרך למימוש עיצוב אתרים בהתאמה אישית

כשאתם בוחרים לעצב את האתר שלכם אתם מקבלים החלטה מושכלת מאין כמוה. הכי חכם יהיה פשוט לכתוב הרבה מאמרים איכותיים ולמשוך אנשים באופן אורגני על בסיס ענייני, אבל בתחילת דרככם כשעוד אין לכם הרבה מה להציע, המעט שתוכלו לתת הוא בתחום העיצוב. לשם כך, מאד מומלץ לחבור לשירות מקצועי בנושא עיצוב אתרים. במסגרתו, מעצבת אתרים מקצועית תעשה מהאתר שלכם חיל ותהפוך אותו לאחד המפוארים ברשת האינטרנט.

תכנון עיצוב האתרים הראשוני

אפיון אתרים יכול להתבצע בשתי דרכים: האחת היא להחליט בעצמכם איזה רקע, אלו פונטים ואלה תמונות רקע יהיו באתר מבעוד מועד, לפגוש מעצבת אתרים על סמך המלצות ולספק לה את הנתונים. היתרון של דרך זו: כשיש לכם את כל הנתונים מאד קל להתקדם. החיסרון: סיעור המוחות בנוגע למראה האתר ועיצובו אינו פשוט ואינו מובן מאליו (להוציא מעטים של יזמים שהלכו בקו זה). הדרך השנייה היא קודם כל להתעניין אצל חברים וקולגות על מעצבת פנים מומלצת, ובעקבות כך למצוא אצלה במשרד או באתר דוגמת עיצוב אתרים שמוצאת חן בעיניכם, עם שינויים קלים כדי להימנע מענייני זכויות יוצרים: שינוי פונט, שינוי צבעים, וכד'. בדרך זו בוחרים רוב היזמים.

מימוש עיצוב אתרים הלכה למעשה

המימוש צריך להתבסס על כמה שיותר מחשבה מקורית. שירות עיצוב אתרים בו עובדת מעצבת מוסמכת נותן לכם לא מעט כלים ליצירת חשיבה זו. לדוגמה, המעצבת בו יכולה לעזור לכם להמציא פונט משלכם שיירשם על שמכם, באמצעות תוכנת עיצוב לבניית גופנים. היא יכולה להציע לכם כל מיני רקעים מעניינים לעמודים הראשיים באתר ולהציע דרכים חכמות לעבוד עם תמונות. לא רק שהעצות של מעצבת אתרים מביאות עמן מחשבה מקורית, הן חסכניות ומאפשרות לכם לנצל מעט מאד מקום בשרת ולהשיג הרבה מאד תמורות לאתר החדש שלכם.

עיצוב האתר הוא קרש הקפיצה לקידומו – לכן חשוב מאד לבחור את האלמנטים בקפידה

בשורות אלו אנו מעודדים אתכם לחשוב לא רק מה אתם רוצים אלא מה הגולשים שלכם היו רוצים לראות בשביל להיכנס. אל תשכחו שאתם בתחילת הדרך, עוד אין לכם תכנים, ומשהו צריך לדרבן את גוגל לקדם את זה ואת הגולשים להיכנס לאתר. המשהו הזה הוא עיצוב נדיר, בולט לעין, מעניין ומרתק. אנו סבורים כי מחשבה על רצונו של הגולש ונטיית לבו תסייע מאד להביא TRAFFIC לאתר. מומלץ, כמובן, להתייעץ עם שירות עיצוב אתרים במקביל להתייעצות עם חברת הקידום שלכם בנושא.