פינוי דירה להבטחת פתרון מגורים נקי וסניטרי

פינוי דירה הנו שירות נדרש על ידי רבים וטובים שנקלעו למצבי ביש שונים: בדירתם מתגורר אגרן כפייתי שמזהם את הדירה עם תכולות מבחוץ או אוגר תכולות בקניות כפייתיות, הדירה הוזנחה קשות ולא טופלה כראוי והצטבר בלגאן אדיר בחדרים מרכזיים, ועוד. אם זהו מצבכם, פנו לחברת פינוי דירה אשר תעשה סדר בבתיכם ותחזיר אותם לחיקכם כמו שהכרתם אותם בעבר.

ניקיון יסודי ללא תכולות עודפות

חברת פינוי דירה תדאג לסלק כל תכולה עודפת שנאגרה בדירה, לנקות מהדירה תכולות מזהמות ומסכנות חיים ולהחזיר את הדירה למצב נורמטיבי בו אין תכולות שלא צריכות להיות בה. הפינוי ייעשה אך ורק לאתרי פינוי מורשים, כאלו שרשויות החוק מצירות לפנות אליהם תכולת אגרנות בפינוי דירה.

קרצוף וניקיון יסודי של הדירה

לאחר שלב הפינוי ייחל שלב הניקיון, שיכלול שטיפה, ייבוש והברקה של המרצפות, תוך החזרתן למצב כמו-חדש, ממש כמו ביום בו רכשתם ראו התחלתם לשכור את הדירה. פינוי דירה הוא לא רק העברת תכולות שלא צריכות להיות בה, אלא גם פינוי לכלוך, ובמקרה /של חברה זו – ניקיון יסודי כמו פעם.

מקרים בהם חייבים להשתמש בשירות פינוי דירה

ישנם מקרים בהם אין מנוס אלא להשתמש בשירות על מנת להשביח את הדירה: כאשר יורשים דירה ומתכוננים לעשות איתה משימות נדל"ניות כמו השכרה והשקעות, הדירה חייבת להיראות במיטבה ובמקרה של השכרה לדיירים גם להיות במיטבה באמת ולא רק להיראות כזו. במקרים בהם הדירה מועמדת למכירה היא צריכה להיראות במיטבה על מנת להגדיל אתה הסיכוי למכור אותה במחירים שאתם מבקשים. על מנת להגשים תמורות אלו יש לפנות לשירות פינוי דירה.

דרכים להוזיל את שירות פינוי הדירה בעת פינוי ירושות

חלק מתכולות הירושות הנו בעל ערך כלכלי רב גם כיום. עובדי פינוי דירה יוכלו להציע לכם הנחה או פטור מתשלום בתמורה לאות תכולות דירה וירושה שהם יבקשו לאמץ. אם מבחינתכם אין ערך סנטימנטלי לאותם חפצים, יותר ממומלץ לשלם בהם ולחסוך במחיר הפינוי שהוא לא זול ועשוי להגיע לתעריך יקר למדי במקרה של דירות במצב קשה וסבוך, מלוכלך ועם בעיות סניטציה קשות.