דיו למדפסת רוכשים רק בחנות מקוונת

דיו למדפסת הוא ללא ספק אחד מאביזרי המחשוב החשובים במיוחד אם אתם מדפיסים הרבה ולא נעזרים במסמכים אלקטרוניים כמעט. במקרה כזה מאד חשוב לדעת ממי רוכשים דיו למדפסת ואיך לדעת שמדובר בספק שירות מקצועי ואיכותי. במאמר זה אנו נספק לכם את כל המידע על איתור חברת שירות המספקת דיו למדפסת ברמות הגבוהות ביותר.

ודאו כי מדובר בחברה שמוכרת דיו באינטרנט

בשונה מחנויות הנמצאות בקרן רחוב אשר מוגדרות חנויות מחשבים וציוד משרדי, חנות באינטראנט תעסוק רק בדיו. אין לה שכירות, ולרוב היא מנוהלת ממחסן בעל תעריף נמוך המאפשר לה למכור דיו בזול מבלי לגלם בו את מחיר השכירות של העסק. בשונה מתחומים אחרים, בהם מוצרים זולים מובילים לתקלות, בתחום הדיו התנהלות כזו היא הנכונה והיא שמביאה לכם מוצרים איכותיים דה פקטו. מדוע? משום שבחנות שתחום הייעוד שלה הוא רק טונרים ודיו, המוצרים נבדקים במעבדות שנדיר למצוא כמוהן בארץ. החנות עושה מעקב ספקים ובוחרת את האיכותיים ביותר כפי שהוכיחה ההיסטוריה. היא גם מקבלת זיכיונות מכירה בזול מאותם ספקים המאפשרים לה לחתוך עוד יותר במחירים מבלי להוריד באיכות המוצרים!

משלוחים עד לכתובת העסקית שלכם

בנוסף לאיכות הדיו שתקבלו ולמחיר הנמוך, חברה אינטרנטית בדרך כלל תבצע משלוח לכתובת ולא תשלח אתכם למרכז חלוקה. התנהלות כזו פשוט תזרים לכם מחסניות דיו רבות בנינוחות, ממש On demand, וההתנהלות לפני הדפסות תהפוך להיות קלה וידידותית במיוחד. שירות ברמה כזו מביא לקוחות עסקיים רבים לפתוח כרטיס בחברה זו ולהזמין ממנה דיו למדפסת בכמויות נרחבות.

חיסכון של עשרות אחוזים במחיר מוצרי הדפסה

בזכות חבירתכם לחנות אינטרנטית המספקת דיו למדפסת אתם נהנים מחיסכון מחירים של כ- 70% ממחיר הקנייה אלמלא פניתם אליה.