למה כדאי לשלב אימון ניהולי במקומות עבודה?

מנהלים בחברה גדולה? בעלים של חברה ורוצים להפוך את המנהלים בחברה שלכם למצליחים יותר? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

ניהול הוא לא תפקיד פשוט, ואם לא עושים אותו בצורה נכונה, הדבר יכול להשפיע באופן משמעותי מאוד על החברה, על העבודה בה, על העובדים במקום והתקדמות החברה. כאשר המנהלים לא מצליחים לבצע את תפקידם באופן ראוי, זה ניכר באופן משמעותי על החברה עצמה.

לכן היום יותר ויותר חברות מכניסות חברות ואנשי מקצוע אשר מבצעות ומבצעים הליכי אימון ניהולי על מנת ליצור חוסן ניהולי טוב יותר ולשדרג את המנהלים בחברה ואת יכולות הניהול שלהם על הצד הטוב ביותר.

 

שדרוג הכח האנושי הקיים

אם בעבר כאשר בעלי החברה או המנהלים הבכירים היו מרגישים כי בדרג הניהולי חסרות יכולות ניהוליות הם היו נוטים לבצע פיטורין ולגייס מנהלים אחרים, מנוסים ומוצלחים יותר, היום יותר ויותר חברות מבינות כי ישנם יתרונות הרבה יותר גדולים בשמירה על הכוח האנושי הקיים בחברה.

מנהלים שכבר מכירים את החברה, את הדרכים בהן היא פועלת, את ההיררכיה, המוצר או השירותים של החברה ועוד, יכולים לבצע את העבודה בצורה הרבה יותר טובה, ולעיתים, באמצעות אימון ניהולי והדרכה מקצועית הם יכולים להפוך למנהלים הרבה יותר טובים מאשר מנהלים חיצוניים אותם תגייסו מחדש, כאלו שעד שהם ילמדו את החברה, תפסידו זמן יקר.

 

העלאת רמת שביעות הרצון של עובדי החברה

פעילויות פנים ארגוניות כמו אימון ניהולי יכולות לסייע מאוד להעלאת המורל של העובדים והעלאת רמת שביעות הרצון שלהם במקום העבודה. עובדים אשר מרגישים כי במקום העבודה מעריכים אותם, משקיעים בהם ובפיתוח האישי שלהם ומבצעים פעולות שהן מעבר לעבודה הרגילה, ישמחו הרבה יותר וירגישו הרבה יותר הערכה כלפי מקום העבודה שלהם, וככל שהם יעריכו יותר את החברה, כך הם יבצעו את העבודה שלהם בצורה טובה, הפרודוקטיביות שלהם תהיה גבוהה יותר והתוצאות של העבודה שלהם יהיו הרבה יותר גבוהות, מה שמשתלם לכל הצדדים.