דברים שכדאי לדעת לפני שבוחרים מגהץ קיטור

מגהץ קיטור הוא אחד החשובים שבכלי הטיפול בבגדי שרד ומדים רשמיים, לרבות מדי צבא. בעוד מכונת כביסה, מייבש וניקוי יבש אמונים על ניקוי הבגד, המגהץ אמון על היישור לאחר הניקיון על מנת שלא ייווצרו כפלים וקמטים היכן שהם לא צריכים להיווצר. כיצד, אם כן, מומלץ לבחור מגהץ קיטור? במאמר זה אנו מספקים את כל הכלים שאתם צריכים להכיר בשביל לבחור במגהץ הקיטור באופן מוצלח במיוחד.

מהירות הגיהוץ

מהירות הגיהוץ נמדדת ביחידה של גרמים לדקה, כשהכוונה היא למשקל הסגולי של האדים שנפלט על הבגד PER דקה. אם על כל פעולת גיהוץ שנמשכת דקה, נפלטים 430 גרם אדים, זה יאפשר ליישר את הבגד הרבה יותר מהר מאשר במצב בו רק 30 גרם אדים נפלטו בדקה. לכן, ככל שמהירות הגיהוץ יותר מהירה, הבגד יועמד ישר וסימטרי בפרק זמן קצר יותר.

נפח תא המים

תא מים של מגהץ גדול – כ- 1.6 ליטר ושל מגהץ קטן יותר כ- 70 מ"ל. ככל שתא המים יותר גדול, מגהץ קיטור לא נדרש למילוי חוזר של המים. כשהתא קטן והמים נגמרים פעולת פליטת האדים מפסיקה ואז אתם יודעים שאתם עם מכל ריק שעליכם למלא אותו מחדש. מגהץ בו ריטואל זה חוזר מספר רב של פעמים הוא מגהץ לא יעיל.

עזרי בטיחות נדרשים

קרש גיהוץ עם מוט הצבת הכלי כאשר הוא רותח. לחילופין, ניתן שיהיה חור בקרש בו ניתן להציב את המגהץ בתוך מגרעת. חשוב שיהיה עזר בטיחות שיאפשר לכם לנוח מהמגהץ מבלי שחלילה תגעו בחלק הרותח שלו בשוגג או תניחו אותו במקום שאסור להניחו מפאת הנזק הכבד שהחום שלו יעשה.

קל ויעיל לשימוש

מגהצי קיטור צריכים להיות קלים ויעילים מאד לשימוש. מגהץ קיטור כבד הוא מגהץ קיטור שהפעולה המכנית שלו מצדכם היא מסורבלת וזה עשוי להשפיע על פעולתו תעל יעילות יישור הבגדים שלכם. מומלץ לבחור מגהץ קל משקל המבצע את המשימות שלו מהר בתנועה חלקה עם מינימום מאמץ. מגהצי קיטור מסוגים אלו מאפשרים לכם עבודה ללא מאמץ והגעה לתוצאות יעילות ומהירות ביותר של יישור בגדים.