כספת לבית או בחדר הכספות? המומחים משיבים

כספת לבית אמנם משרה תחושת בטחון, שהרכוש היקר שלכם בהישג יד ובמרחק של כמה צעדים מהספה בסלון שלכם יש לכם גישה ליקרים שבפריטים שלכם. אבל האם זה אכן בטוח? מה הסיכוי שאם שיפצתם את הבית בשביל לארח בו כספת, החברים והשכנים ידעו על כך? והאם זה טוב שהם יודעים על כך?

כספת לבית – מציאות חיים חדשה

כספת לבית היא לא רק פתרון אחסון רכוש בבית. זו מציאות חיים חדשה במובהק. הכספת דורשת קידוח בתוך קיר או הברגה עם בורגי ענק לתוך קיר אחורי של ארון. פעולות כאלו קל מאד לזהות על ידי השכנים שלכם. 4 רעשי קידוח של חורי הברגה, במקום קידוח אחד של תליית תמונה או מספר רב של קידוחים בבניית בית או שיפוצו, מצביעים בדרך כלל על כך שמדובר בהתקנת כספת. גם כששכן או חבר בא אליכם לא יהיה לו מסובך לזהות את המגרעת בקיר שמוליכה לכספת, שלא לדבר על טכנאי שירות שמיומנים בזיהוי שכזה. הגורמים הללו עשויים לשוחח על כך עם צד שלישי שעלול לסכן אתכם.

המציאות מוכיחה כל שנה מחדש – כספת בבית מובילה לשוד מזוין

שלא יהיה לכם ספק: אדם שחושד באדם אחר שיש לו כספת לבית ירכל על כך עם צד שלישי. זה נושא שנחשב מאד "חם" לשיח מסדרון ואי אפשר לדעת לאן המידע הזה יגיע. ייתכן כי אותו צד שלישי הוא גורם פלילי וגם אם לא, הוא מכיר גורמים פליליים שיעוטו על השוד הזה כמוצאי שלל רב. כספת שנמצאת בתוך הבית שלכם מעמידה אתכם בסיכון ומזמינה את השודדים ממש לפתחכם.

האלטרנטיבה – חדר כספות פרטי

חדר כספות פרטי יגשים עבורכם את כל מה שמגשימה הכספת הביתית, רק שכאן היא נמצאת בחדר אבטחה שנועד להתמודד עם גורמים עברייניים: קירות מחוסמים עם בטון בייבוא אישי מחו"ל, שומרים חמושים יוצאי יחידות קרביות יאיישו את המבנה 24/7 ולא פחות חשוב מכל אלה – אין הגבלת ביקורים. בעוד הבנקים, בדומה למוסדות המדינה, משיתים רגולציות על הלקוחות כמו 20 ביקורים בשנה או אי גישה לכספת כשהסניף סגור, בחברה הפרטית יודעים מה זה רכוש פרטי וכמה הוא קרוב לליבכם ומאפשרים להגיע בכל יום עד 22:00 בלילה ללא הגבלות נוספות.