היכן יש לרכוש דיו למדפסת כדי להבטיח גם איכות וגם מחירים נמוכים?

בתחום המוצרים המתכלים למדפסת כמו טונר לייזר או מחסנית דיו למדפסת. האיכות מגיעה בכפיפה אחת עם המחירים הנמוכים. רכישת דיו למדפסת או טונר במחיר גבוה הרבה פעמים קוראת בשל הצורך של החנות לשלם שכירות, והסכמי יבוא יקרים מראש עם היבואנים הרשמיים של חברות הדיו והטונרים הגדולות. האם כל חנות שמוכרת בזול היא בהכרח מקצועית ואיכותית? לא. אם היא מוכרת מוצר תחליפי לא איכותי, למשל, היא לתא חנות שמספקת את הסחורה כנדרש. כיצד נזהה חנות שהיא גם זולה וגם איכותית במוצרים שעל מדפיה?

החנות המקוונת (האינטרנטית) היא החנות בה ניתן לרכוש דיו וטונרים איכותיים

חנות זו לא עוסקת במכירת מוצרים כלשהם זולת דיו למדפסת או טונר למדפסת לסוגיהם. לכן, היא מחזיקה גם מעבדות אשר מאוישות בצוותי בדיקה לבחינת איכות כל מוצר שמגיע אליה. היא לא מהססת לבצע החזרים למוצרים פגומים לפני שאלו מגיעים ללקוחות הסופיים, כלומר אליכם. בשל כך, כל מוצר שהיא מחליטה לספק ללקוח סופי תמיד יהיה איכותי ומשובח ביותר. כמעט שאין החזרים בחנות זו, ועל כך היא זוכה מהיבואנים ומיצרני הדיו והטונרים למחירי רכש נמוכים המאפשרים לה תנאי פתיחה טובים מול המתחרים מבלי לאבד מאיכות המוצרים.

כך נראה סדר היום שלכם לאחר רכישה אינטרנטית של דיו או טונרים בחנות המקוונת

ניתן לבקש שיחזרו ללקוח טלפונית, אל לטלפן בעצמכם במקום להזמין דרך המחשב. בצד השני של הקו ימתינו לכם נציגים סבלניים שיסייעו לכם לאתר את המחסנית הנדרשת במידה ואינכם יודעים מהי. ואם אתם כן יודעים, המוכרים ימליצו לכם על עסקאות משובחות של מוצרים מקוריים או תחליפיים באיכות ובמחיר טוב. המשלוח יגיע עד לפתח הבית או המשרד שלכם ללא צורך לגשת לנקודת איסוף.