כל מה שצריך לדעת על בחירת שערים חשמליים לבית

בחירה בשער חשמלי לבית או למתחם העסקים היא בחירה נכונה, אחראית וכזו שתספק לכם בקרת כניסה איכותית ובטיחותית. מה צריך לדעת על שערים חשמליים ועל הקשר שבין המתכת או העץ של השער לבין החשמל? מה אתם צריכים לעשות בשביל לבחור את השערים המתקדמים והמתאימים ביותר לצרכים שלכם? במאמר זה אנוח מספקים את כל המידע על בחירת שער חשמלי עבורכם כנדרש.

התאמת הרכיבים החשמליים לשער

התאמה זו מעוגנת בכל מכוני התקן המערביים בעולם כמעט, כולל כאן בישראל והיא מניחה כלל מאד פשוט: מהירות חשמלית של שער לא יכולה לחרוג ממדד מסוים. מהו אותו מדד? היכולת של האדם המפעיל את השער לעצור אותו פיזית בידיו וברגליו. אם אין יכולת כזו ללא עוררין, השער טס כמו להב של גלגל שיניים, מדובר בשער לא תקני. מה זה אומר בפועל? שגודל המנוע והעוצמה שלו בנויים ביחס ישר לגודל ולמשקל השער. שער קטן ודק הוא שער איטי ושער ענק ועבה הוא שער מהיר עם מנוע חזק, כי רק ככה ניתן לעצור את השערים הללו בגפכם. חשוב להקפיד שכלל זה תקף גם לשער שלכם כדי לוודא את תקינות המבנה ולקבל טופס אכלוס עבורו.

התאמת עיצוב השער למבנה

בניגוד להמון דעות של מעצבים, הדעה כאן ייחודית: אל תושפעו בהכרח מהעיצובים של רכיבי הפריפריה. השער כאן כדי לבלוט ולספק לרחבת הכניסה למבנה את כרטיס הביקור הדקורטיבי לו היא זקוקה. לכן, מאד חשוב לבחור בשער המהווה עבודת עיצוב מרשימה. נכון, צריכה להיות זיקה מסוימת לגדר ולמעקה החצר או רחבת הכניסה אבל לא בהכרח זיקה של דמיון מושלם. חשוב שהשער יבלוט קצת על מנת לייצר את הייחודיות בזכות נוכחותו באזור הכניסה.

פרספקטיבה – מדד חשוב בכל בחירת שער חשמלי

פרספקטיבה הוא מדד שנמדד על פי גודל המרחב. כאשר החצר גדולה, מומלץ לבחור בשער עבה ובחצר קטנה מומלץ לבחור שער דק על מנת שהוא ישתלב במרחב בצורה נכונה ולא ימוקם באופן מגושם. בדרך זו אתם מבטיחים כי עבודת השער שבחרתם באמת מרשימה ובאמת מתאימה לעיצוב רחבת הכניסה למבנה שלכם ללא עוררין.