הוצאת אזרחות אמריקאית – כך תעשו את זה נכון

אזרחות אמריקאית, על אף החלופות הרבות שניתן לממש באירופה, הייתה ונותרה אחת המבוקשות ביותר בעולם ובפרט בקרב ישראלים. באמצעות אזרחות אמריקאית ניתן ללמוד, לעבוד ולהצביע בבחירות בארצות הברית הן בעירייה, הן במחוז, הן בסטייט והן בפדרלי. מעוניינים לדעת כיצד הכי יעיל להוציא אזרחות אמריקאית? כך תעש זאת נכון וביעילות רבה.

פנו למשרד עורכי דין מומחה בהוצאת אזרחות אמריקאית

משרד זה מתמחה גם בהוצאת אזרחות קנדית, אשרות לימודים למתקבלים למוסדות בישראל, ועוד. המשרד מאויש בעורכי דין הבקיאים במילוי כל טפסי מחלקת ההגירה והצגת המידע הדרוש על הלקוחות שלהם כדי שיתקבלו להיות אזרים אמריקאים מן המניין.

שאפו להוצאת גרין קארד

הגרין קארד הוא תחנה חשובה בדרך להשגת אזרחות אמריקאית. שימו לב, זו לא אזרחות: אזרח אמריקאי מלא יכול לחיות איפה שהוא רוצה, בעוד שמחזיק גרין קארד חייב לנהל את מרכז חייו בארצות הברית. ישנן 3 דרכים להשיג גרין קארד, באמצעות קשרי משפחה, באמצעות עבודה או בהגרלה שנתית שעורך הממשל הפדרלי. בעוד ב- 2 הדרכים הראשונות, זכאות לגרין קארד אינה מספקת אותו לכם ללא ספונסר, אזרח אמריקאי שיבקש אותו בשמכם (המעסיק ששלח אתכם לעבודה, במקרה של עבודה, או איש המשפחה שבזכותו אתם זכאים לגרין קארד). במקרה של זכייה בהגרלה אין צורך בספונסר, וניתן לבקש את הגרין קארד בעצמכם. במקרה של עבודה שאתם מייצרים, ולא דרך מעסיק, למשל השגת ויזת E-2 לעסקים עצמאיים גדולים שתורמים לכלכלת ארה"ב, ניתן לבקש את הגרין קארד דרך משרד עורכי דין מומחה להוצאת אזרחות אמריקאית.

הפיכת גרין קארד לאזרחות

על מנת להפוך גרין קארד לאזרחות יש להגיש בקשה על בסיס הוכחת מחייה בארה"ב באופן שוטף. עליכם להראות לנציגי הממשל שהחיים שלכם מרגע קבלת הגרין קארד ועד יום הבקשה התרכזו בארה"ב וכי בכוונתכם להשתקע בארה"ב. ישנם כל מיני קיצורים לקבלה מהירה יותר של אזרחות כמו נישואין לבן/ בת זוג שהם אזרחים אמריקאים , אבל ככל שמדובר על חיים לבד, זו הדרך החוקית להפיכת גרין קארד (אישור שמאשר מגורים, עבודה ולימודים בארה"ב) לאזרחות (תנאי אזרח מלאים הכוללים הצבעה במערכות בחירות ואפשרות להגר מארה"ב ועדיין להחזיק בתעודת אזרח).