אקסטרים נתניה – חוויית אוויר למשפחה ולחברים

אקסטרים נתניה – חוויה שלא שוכחים! למי זה מתאים? ובכן, קודם כל, חשוב להבין כי מדובר בשירות טיסה באוויר. לא טיסה עם מטוס סגור, אלא באמצעות טרקטורון פתוח עם מצנח רחיפה. כיצד מתממשת הטיסה ולמי היא מתאימה במיוחד?

מימוש הטיסה בטרקטורון

מדובר על טרקטורון זוגי אשר יכול לשאת 2 איש. בישראל, הגובה המרבי שאי פעם אובחן בטיסה כזו היה 14,000 רגל, על אף שבפועל, טיסה בגובה מרבי בחברת אקסטרים נתניה נעשית בגובה של 600 רגל, 220 מ', לא יותר. ניתן כמובן גם לטוס בגובה נמוך מכך אם אתם חוששים מגבהים. חשוב לציין כי במהלך הטיסה אתם תצוידו במכשירי קשר וקסדות, ותעוגנו בחגורות בטיחות למושבי הטרקטורון. הטיסה 100% בטוחה ומספקת את כל הנדרש להנאה צרופה, נופי ארץ ישראל שלא ראיתם כמעט מעולם והכל בהתבסס על משב רוח מלטף.

השירות מתאים במיוחד לקהלים הבאים

חגיגת ימי הולדת ואירועים קטנים בקבוצות, ימי גיבוש ועובדים, ימי חברה, בילוי בקבוצות קטנות ובינוניות. הבילוי ייעודי במיוחד לקבוצות ועסקים הפועלים/ות באזור נתניה, שכן לא נדרשת כמעט נסיעה ובילוי אקסטרים איכותי נמצא ממש מעבר לפינה.

חוויה בלתי נשכחת לכל מי שניסה

חוויה כמו אקסטרים נתניה ידועה כבלתי נשכחת בכל קנה מידה: הטרקטורונים האיכותיים של החברה יטיסו אתכם לגבהים עם נופים מרהיבי עיין וישכיחו מכם לכמה דקות את טרדות השגרה. אם אתם מחפשים לחוות רגע מכונן במיוחד, טרקטורוני אקסטרים נתניה יספקו לכם את כל הנדרש להנאה צרופה כפי שלא חוויתם כמעט בעבר.

לצאת מהטרקטורון עם טעם של עוד

כמובן שמי שהתנסה בחוויה בעבר יתקשה מאד להיפרד ממנה. אנשים רבים שחוו אותה במסגרת ימי הגיבוש במקומות עבודתם חזרו לצרוך את השירות באופן פרטי כשהם מלווים בבני ובנות זוגם. אם גם אתם חושבים על משהו חדש, איכותי ומיועד לאוהבי חוויות אוויר, אקסטרים טרקטורונים בנתניה הוא בדיוק בשבילכם! בואו ליהנות מהטיסה שלא תשכחו: באוויר הפתוח כשלרגליכם פרוס נוף עוצר נשימה ואתם נהנים ממשבי רוח וטיסה באווירה טובה באמת. מי שמחפש חוויית אוויר איכותית באמת יפנה לשירות אקסטרים נתניה וייהנה מטיסה איכותית במיוחד!