שלטי בטיחות וכיבוי אש על פי תקני הגנת אש

שילוט כיבוי אש נדרש בכל מקום בו נדרשת התקנת תשתית כיבוי. בימינו, משרדים, מוסדות, בתי ספר ומקומות נוספים בהם מועסקים עובדים או לומדים בהם אנשים זקוקים להגנת אש בדמות ספרינקלרים, גלאים, מטפים וגלגלוני אש. הציוד הזה בחלקו מאוחסן בארון אש אדום הזקוק לשילוט כיבוי אש ייעודי.

שילוט כיבוי אש לפתחי כניסה ויציאה

שלטים ירוקים עליהם מתנוסס הכיתוב הירוק יציאה או יציאת חירום. שלטים אלו נועדו לפתחים ובהם דלתות החזר לפתיחה מהירה ללא טריקה ידנית. דלתות עם מחזיר דלתות נדרשות למקומות בהם ישנן יציאות חירות ופתחי חירום ויש לבסס מקומות אלו עם שלטי כיבוי אש ייעודיים עם כיתוב "יציאה" או "יציאת חירום" בהתאם לתקנים.

שילוט על ארונות אדומים

ארונות אדומים משמשים לאחסון גלגלוני אש, ציוד כיבוי המקביל למטף כיבוי בשטחים גדולים ובינוניים. ארון כזה צריך לשאת את הכיתוב "אש" כדי לדעת שמדובר בארון כיבוי אש. הצבע האדום מעיד על כך, אבל על פי התקן נדרש גם שילוט כיבוי אש בולט לעין.

הכנת שלטי בטיחות בהתאם לתשתיות המבנה

אם סיימתם להתקין אמצעי הגנת אש תקניים במבנה שלכם, כעת זהו השלב לבדוק שיש לכם שלטי בטיחות וכיבוי אש תקניים. פנו לחברה שילוט כיבוי אש שתעבור על כל התכולה שלכם ותספק לכם שלטי כיבוי אש בהתאם לתקנים. השלטים הללו יקלו את ההתמצאות במרחב, יאפשרו לזהות פתחי מילוט ויציאה במהירות ולהתביית על אמצעי כיבוי האש בזמן אמת. הם לא רק נכונים מבחינת התקן, הם פשוט פונקציונאליים ושימושיים מאד במהלך אירוע אמת.

הטמעה נכונה ותקנית של כל רכיב שילוט

חשוב להטמיע את שלט במקום המיועד לו: בפתחי יציאה, מעל המשקוף העליון מתוך המבנה, בארונות אדומים, על החזית. בדרך זו אנשים יראו את פריטי השילוט ולא יצטרכו לחפש אותם כדי לוודא שהם הגיעו למקום הנכון אול לאביזר הייעודי הנדרש. הטמעת השלטים במקומות הנכונים חשובה מאד במיוחד באירוע אמת ולכן כשאתם בשגרה זהו זמן טוב לוודא שהשלטים ממוקמים נכונה. התייעצו עם חברת שלטי בטיחות וכיבוי אש לשם כך והכינו את המבנה שלכם לאירוע אמת, אם וכאשר יתרחש.