טיפים לבחירת יום עיון לחשבי שכר

בחירת יום עיון לחשבי שכר במקצועיות מסייעת לכם לא רק לממש את חובכם כחשבים להשלים 15 שעות לימוד שנתיות אלא גם להדק את הידע הקיים באופן מיטבי ולקבל עדכונים על פקודות חקיקה העשויים להשפיע על עבודתכם. יום עיון לחשבי שכר שמועבר באיכות יסייע לכם לתת שירות טוב יותר למעסיקים שלכם ולהזין בקלות את המשכורות לעובדים השונים. במקבץ הטיפים שלפניכם תוכלו לדעת כיצד לבחור ימי עיון לחשבי שכר באופן מיטבי.

טיפ מס' 1 – עברו על תכני יום העיון

חשוב לבדוק שעיקר הנושאים שלמדתם בקורסי החשבות השונים נלמדים גם בהשתלמות זו. כבר בשלב זה, בו מעיינים בתוכן הלימוד, ניתן להסיק האם זהו יום עיון שיתרום לידע שלכם או רק יגרום לכם לשבת שם כדי לצאת ידי חובה. כמובן שחשוב לבחור במסגרת שתתרום לחיזוק משמעותי של הידע והמיומנות שלכם, תגרום לכם לעבודה יותר יעילה ומהירה ובאופן כללי תעשה מכם אנשי מקצוע טובים יותר.

טיפ מס' 2 – בדקו שתאריכי יום העיון מסתדרים בסילבוס שלכם

ודאו שלא קבעתם עבודה, לימודים או כל הסדר מסוג אחר, מסיבה של הילדים בבית הספר, פעילות עם המשפחה וכד'. חשוב לוודא שמדובר בתאריך פנוי על מנת שתוכלו להתייצב ללימודים בזמן וללא לחץ מיותר. השתלבות נכונה בסילבוס שלכם מאפשרת לכם ללמוד במסגרת יום עיון לחשבי שכר מבלי להיות מוטרדים בעניינים אחרים ולשם צריך לשאוף.

טיפ מס' 3 – בדקו ששעות הלימוד מתכתבות עם סדר היום שלכם

כמובן שאין מניעה להגיע ללימודים אם הפעילויות האחרות שלכם מתהוות בשעות אחרות באותו היום. חשוב לפתוח יומן ומוודא שבשעה בה מתהווים ימי עיון לחשבי שכר אין לכם שום פעילות ואתם 100% פנויים ללימודים באותה עת.

טיפ מס' 4 – זמני הפסקות וסדר יום

ודאו שהבנתם מתי יש הפסקות ולכמה זמן. יש חשבי שכר שנוח להם לבקש מעט הפסקות ארוכות ויש כאלו שיעדיפו הרבה הפסקות קצרות. הירשמו אל יום עיון לחשבי שכר שסילבוס ההפסקות שלו מתכתב עם מה שנוח לכם יותר על מנת להגביר את הקשב ולהתאים לעצמכם סביבת לימוד אופטימלית למה שאתם מעוניינים בו בפועל.

מחפשים יום עיון לחשבי שכר עם ערך מוסף וידע מתקדם? פנו אל יניב גבריאל מהמכללה למיסים ולחשבונאות!