הסדרת חיפוי זכוכית למטבח – כך תעשו את זה נכון

חיפוי זכוכית למטבח הוא אחד מהמפוארים שבאלמנטים לעיצוב קיר חדר זה. מעוניינים לדעת מה נדרש מחברה המיישמת עבודות חיפוי למטבח? בפרק הראשון של מאמר זה נדבר על עיצובים של חיפויים ובפרקים הבאים מהנדרש מחברה המתקינה אותם. בכך, תוכלו להבטיח גם דגם מוצלח של חיפויי קיר וגם עבודה בסטנדרטים הגבוהים ביותר האפשריים כלקוחות חיפויי קיר.

עיצוב חיפוי למטבח

את עיצוב חיפוי המטבח ניתן לממש בשלל דרכים: ניתן לבחור בצבע המשכי לעיצוב הקרמיקה של משטח העבודה במטבח. ניתן להשאיר את הקיר במצבו הקיים עם צבע מועדף (לרבות לבן) ולהדביק מעליו זכוכית שקופה להברקה בלבד. ניתן להשתמש בזכוכית המבריקה בשביל להדגים גם אלמנטים שהם לא חד גוניים. ניתן לבסס חיפוי הכולל גרפיקה וזכוכית כיד הדמיון הטובה, אבל חשוב לוודא שזה מתאים לעיצוב השיש, הכיור וכל רכיב אחר שנמצא בסמוך לחיפוי.

התקנה נכונה של חיפוי המטבח – זה מה שנדרש מהצוות שלכם

צוות ההתקנה שלכם צריך לבסס את עבודתו על חיפויים בגדלים שונים המכסים את כל הקיר על פי מידתו. בניגוד למה שחושבים, לא מדובר על סנטימטרים או עשרות סנטימטרים של חלקים בלבד אלא על חלקים שהגודל שלהם הוא 500 ס"מ עד 1 מ' באורך וברוחב המכסים את כל אורך ורוחב הקיר. מדוע זה כך? כדי לחסוך הדבקות ולדאוג לחיפוי חזק ויציב. בנוסף לחיפויים הללו, צוות ההתקנה צריך לבסס את עבודתו על דבק, ברגים, מקדחה ומסטיק אקרילי בצבע של החיפוי. ההתקנה מתבצעת קודם עם הדבק, אחר כך עוברים על החיפויים הנמצאים בצידי החדר וקודחים בהם חורים, כולל בורג ושייבה מתאימה. בסוף, כשהכל חזק ומוכן, מורחים בחריצים שבין החלקים מסטיק אקרילי כדי שהקרי אל ייראה פאזל חלקים אלא רציף.

יתרונות חיפוי המטבח עבורכם

  • המטבח נראה ייצוגי ומהמם בעיצובו גם אם יתר התשתיות נשארות זהות.
  • אין צורך לרכוש מטבח חדש כדי ליצוק בתוכו מראה מרהיב עין.
  • החיפוי שומר על הקיר מפגעי חום, קור וכתמים.
  • החיפוי מאפשרי יציבות במטבח והופך את שגרת העבודה בתוכו לכיפית במיוחד.

רכשו חיפוי קיר זכוכית ותיהנו מכל היתרונות מהם נהנים בעליו של מטבח חדש!