מידע על הדפסה על קנבס

כאשר העסק שלכם משתתף בתערוכה ומוקצה לו שטח תצוגה, לא יהיה זה סוד שתבקשו לשנות את תוואי הקיר שלכם לצבעים המועדפים בעיניכם. לדוגמה, אם הלוגו העסקי שלכם מכיל צבע רקע מסוים, ייתכן ותבקשו קיר באותו הצבע על מנת שבפרונט תוכלו להציג את הלוגו כנדרש (למשל על ידי הדבקה שלו על המשטח הרלוונטי). גם בימים בהם עיקר התנועה לעסק מובאת משירותי לידים אינטרנטיים וטלפוניים – לתערוכות פרונטליות עדיין ישנה חשיבות, ומאד מכרעת. במאמר זה נשווה בין טפט לבין מתקן פופ אפ ונלמד מה הכי כדאי לכם כדי ליצור את הקיר הצבוע המיוחל.

מדבקות טפט והדבקתן

מדבקות טפט מגיעות בצורה ובמידות של הקיר שיוקצה לכם בתערוכה. הזמנתן דורשת מכם לפנות למנהל התערוכה ולקבל ממנו את מפרט המידות במבנה, ועל פי גודל הקיר הנדרש, מספקים לכם בחנות מדבקות טפט את אמצעי ההדבקה המבוקש. לרוב, יהיה זה פתרון יקר לא רק כי הקנייה יקרה, אלא כי מדובר בפרוצדורה לא זולה כלל. אתם תצטרכו שטכנאי טפטים יהיה אתכם בתערוכה, ידביק את המדבקה כשהיא ישרה פלס, יהדק, ימתין לסיום התצוגה שלכם, יפרוק את המדבקה מהקיר ויבצע עבודות טיח מחדש כדי לתקן לבעל המבנה את הקילופים שהטפט שלכם יצר. האם ישנו תהליך זול יותר וטכנולוגי יותר? כן.

מתקן פופ אפ לשימוש עצמי על ידי היזם

בשונה ממדבקות טפט המצריכות מומחה הדבקה וטיח לצידכם, מתקן פופ אפ נועד להפעלה עצמית והחלק היפה באמת? היזם בכלל לא צריך לספק לכם קיר תצוגה. הוא יכול לקבוע שאתם תוצבו בשטח לגמרי פתוח ועדיין יהיה לכם קיר. הקיר נוצר על ידי מתקן מתקפל שהוא מתקן פופ אפ. הוא ניתן לנשיאה בתיק או ביד ונפרס לפאנלים המחוברים זה לזה באמצעות מגנט בעל עוצמה גבוהה במיוחד, גבוהה בהרבה מזו של מגנט אוטו לטלפון סלולרי. ההרכבה מאד פשוטה: רק לשחרר למתקן את הנצרה ולהתחיל להרים פאנלים אחד על השני עד שהקיר נוצר. אין צורך בעבודות צביעה, הפירוק פשוט, וכל זה יכול להיעשות גם בשטח פתוח לחלוטין ללא קיר.