הדברת עכברים אלקטרונית ללא שימוש ברעלים

כיום ידוע שלא רק שההדברה הכימית, שהעוסקים בה צריכים אישור ממשרד החקלאות, מזיקה יותר לבריאות האדם שהזמין את העבודה, היא גם פחות יעילה למזיקים עצמם. המזיקים פיתחו עם השנים חסינות עדר לא מוחלטת מפני הרעלים. נכון, רובם עדיין מומתים ובכמויות גדולות, אבל משנה לשנה המדבירים צריכים להשתמש בכמות גדולה יותר של חומר כימי על אותו היקף מזיקים, וזה הסימן המובהק ביותר לפיתוח חיסון עדר. ההדברה נעשית אגרסיבית יותר, מצחינה יותר בסיום העבודה ומנפקת לכם מקום מגורים ועבודה שקשה מאד להוציא ממנו את הריחות. מהי האלטרנטיבה? הדברה אלקטרונית להרחקת המזיקים.

על הדברה אלקטרונית למימוש הרחקת העכברים

בהדברה אלקטרונית לא משתמשים באמצעים ממיתים אלא מרחיקים. אמצעים אלו יגרמו לעכברים שתוקפים את המבנה שלכם לעזוב את המקום בשל כך שהם יחושו שהוא מהווה איום עליהם. ההשפעה של ההדברה האלקטרונית אינה מצריכה תחזוקה שכן פעולה אלקטרונית אחת יכולה להניס עכברים למשך תקופה ארוכה מאד. לעומת זאת, הדברה כימית מצריכה רענון של הפעולה מדי מספר חודשים.

קהל היעד של ההדברה האלקטרונית

ההדברה האלקטרונית מתאימה במיוחד לעסקים. העסק אינו רק מקום העבודה שלכם אלא המקום שמייצג אתכם בכבוד באופן מובהק וללא עוררין. לא הייתם רוצים לקוח ממורמר שיריח שיירי הדברה והמוטיבציה שלו לקנות מכם תרד, לא? מדביר עכברים אלקטרוני לא משאיר ולו שביב הכי קטן של ריח, שכן ההדברה נעשית באמצעים אלקטרוניים להרחקה בלבד, מה שלא ישנה את הארומה בעסק ויגרום למנוסתו המהירה של העכבר.

יישום מהיר, הגעה מיידית לתוצאות

הדברת עכברים אלקטרונית מספקת לכם יישום מהיר מאד של מה שאתם מבקשים להשיג: הרחקתם. המכשיר פשוט גורם להם למנוסה בשל תדרים שלא באים להם נכון באוזן או בשל הרגשה לא טובה שהפעלת המכשיר תיצור בקרב מושבות עכברים. כיום לא צריך להרוג עכבר בשביל להרחיק אותו ובוודאי שלא לזהם את האוויר במשרד שלכם עם חומרים כימיים מסוכנים. ניתן לספק הדברת עכברים חשמלית שתגרום להם למנוסה וכאן הסתיימה ההדברה. המבנה שלכם יהיה נקי מעכברים למשל תקופה ארוכה מאד רק מהעוצמה המפחידה שהפעיל המכשיר עליהם בעת יישום ההרחקה.