טיפים מקצועיים להפעלת שירות מוסך נייד

מוסך נייד הוא שירות בוטיק המאפשר לכם להביא את הרכב שלכם לכשירות מלאה כאשר הוא נתקע, כל זאת בלי להגיע למוסך ובלי להזמין גרר שיגרור לכם את המכונית לתחנת הדלק אם סיבת ההיתקעות היא גמר דלק. במקבץ הטיפים שלפניכם תוכלו לדעת בדיוק איזה מוסך נייד להזמין לנקודה בה נתקעתם.

הזמינו שירות דרכים המגיע לכל נקודה

אל תסתפקו רק בכתובת הבית שלכם, שהיא ברחוב מסודר ונוח לתפעול. העדיפו חברה שתטפל בכם בכל מצב, גם כשהרכב נתקע באמצע הכביש המהיר. רק כך תוכלו לדעת שיש לכם על מי לסמוך במקר ה שנגמר לכם המצבר או נגמר הדלק באמצע הנסיעה. 

הזמינו שירות דרכים המחלץ מכל היתקעות

חשוב להזמין מוסך נייד אשר יבצע גם החלפת מצבר וגם מילוי דלק בג'ריקנים כשצריך. רק שירות כזה יוכל לערוב לרכב שלכם ולחילוץ שלו כשורה מכל טעות שלא תעשו. החלפת מצבר, מילוי דלק ואפילו טיפול ראשוני ברכב תקול הם תנאי סף שכל מוסך נייד צריך לספק ללקוח שלו כאשר הוא נתקע. ודאו באתר מוסך נייד שהוא מבצע את השירותים הללו טרם הזמנתו.

ודאו כי המחיר ידוע מראש בינכם לבין ספקי השירות

על אף כי למצבר ולדלק – מחיר אחיד, מומלץ לוודא שהסוחרים מטעם מוסך נייד סוחרים עמכם בו ולא מעלים אותו הרבה למעלה. רצוי להיות בקיאים בטבלאות המחירים הן של מצברים והן של דלקים ולדעת מראש למה לצפות כשאתם מבצעים את הטלפון הנדרש אל מוסך נייד לאחר שנתקעתם.

שירות מוסך נייד שעובד עם נקודות ציון בטלפון הנייד – יתרון

לא כל מקום הוא רחוב ומספר בית, בתוך ישוב. לפעמים נתקעים בכביש מהיר, בכביש צדי בכניסה לאיזשהו ישוב, וכד'. חשוב לעבוד עם נקודות ציון של תכנות ניווט בטלפון הנייד ולוודא שגם מוסך נייד אליו התקשרתם עובד בדרך זו. כך, תוכלו להסתמך על השירות לא רק כאשר נדרש מצבר עד הבית אלא גם כאשר נדרש מצבר עד אמצעי הכביש או מילוי דלק בכניסה לשטח עירוני או מיושב, אך לא בתוכו. שירות מצבר עד הבית אמנם חשוב, אבל למצוא אתכם בכל נקודה בה תיתקעו חשוב יותר. ודאו כי מוסך נייד עמו אתם מתקשרים עובד עם מיקום ג'י פי אס.