מגהץ קיטור לטיפול יעיל בחליפות שרד

אם יש לכם חליפות שרד, מגהץ קיטור הוא הכלי שאתם חייבים שיהיה לכם בבית. חליפות שרד, יפות ויוקרתיות ככל שיהיו, לא ייראו במיטבן לאחר עשרות נאומים או הופעות מבלי שטופלו, ולכן לצד המיקרופונים, אימוני הנאום וכישורי ההופעה, אתם צריכים לצדכם נכס נוסף: מגהץ קיטור שיסייע לכם לשמור על החליפות בהן אתם משתמשים, במיוחד על אלו שאתם עושים בהן שימוש תדיר.

קביעה ראשונית של סוג המגהץ

המגהץ מתבסס על 2 נתונים אמפיריים המסייעים לבחור אותו: מהירות וקיבולת. מהירות המגהץ קובעת כמה מהר הבגד ייושר באמצעות חום, בעוד הקיבולת מודדת מהו נפח המים המקסימלי שניתן למלא במגהץ. הנתונים הללו יסייעו לכם למדוד 2 תרחישים תוצאתיים: את מהירות הטיפול בכל בגד ועד כמה יעיל יהיה המגהץ בפועל תוך כדי עבודה. מגהץ קיטור שצריך להחליף לו מים כל מספר דקות עבודה הוא מגהץ לא יעיל עבור מי שיש לו הרבה חליפות שרד לטפל בהן.

קביעת המהירות של המגהץ

מהירות המגהץ נמדדת ביחידות של גרמים לדקה: כמה גרם אדים נפלט בדקה אחת. אם המגהץ מהיר, הוא צריך להגיע לקצב של 430 גרם בדקה. מגהץ איטי יגיע למהירות של 30-40 גרם בדקה, מה שיגרום לכך שבדקה נתונה ייפלטו פחות אדים על הבגד ועל כן היישור שלו יהיה יותר איטי.

קיבולת מיכל המים במגהץ

מטבע הדברים, מגהץ שצריך לגהץ הרבה חליפות שרד יזדקק למיכל מים רחב, שניתן למלא בו כמות מוגברת של מים. מגהץ קטן שהמים שלו נגמרים מהר יהיה לא יעיל כשמדובר בגיהוץ מספר רב של פריטי שרד, ובפרט חולצות. מגהצי קיטור צריכים להיבחר כך שקיבולת המים שניתן למלא בהם תהיה אופטימלית לעבודתכם. אם יש לכם חליפה יחידה המורכבת מחולצה ומכנס, ייתכן כי מגהץ עם קיבולת קטנה יחסוך לכם במחיר ויאפשר החזקה קלה וחלקה יותר של הכלי מפאת כך שמשקלו יהיה קל יותר ממגהץ בעל קיבולת מים גדולה.

זכרו לצייד את עצמכם בעזרי בטיחות

כמובן שמכשיר כמו מגהץ קיטור אינו עומד בפני עצמו. קרש גיהוץ עם חור מגרעת להנחת המגהץ הרותח כאשר תרצו לנוח הוא מוצר חובה. לא מניחים על הבגד כדי לא לשרוף אותו ובוודאי שלא מניחים על שולחן, כסא או משטח אחר שאינו מיועד לכך. ניתן גם לבחור משטח גיהוץ עם מוט ותושבת, במקום זאת.