עיצוב אתרים לבתי עסק – כך תעשו את זה נכון

על מנת לעצב אתרי אינטרנט באופן אופטימלי, חשוב לבחור בחברה ייעודית שתבצע זאת עבורכם על הצד הטוב ביותר. כשאתם עובדים עם שירות עיצוב אתרים, מאד חשוב לוודא שהוא מספק עבורכם את כל השירותים שיסייעו לאתר שלכם להיות מיודע ופופולארי וכמובן רווחי: בל נשכח שמדובר באתר העסקי שלכם.

הקמת חנות וירטואלית

אתר אינטרנט עסקי צריך להכיל חנות וירטואלית. אם זה עסק שמוכר מוצרים, אז חנות וירטואלית למומרים ואם זה עסק שמספק שירותים, אז מחירון בו ניתן יהיה לרכוש את השירות באמצעות העברת כסף בפייפל או באמצעי סליקה אחר. עיצוב חנות וירטואלית אינו חשוב רק בפאן הוויזואלי אלא גם בפאן הטכני: חנות וירטואלית איטית תגרום למשתמש לא לשלם ולפנות למתחרים שלכם מחשש שמדובר בפריצה, פישינג או פשוט חנות לא מאובטחת מספיק. לכן, חשוב ששירות עיצוב אתרים יתמחה לא רק ביישום עיצוב חנות וירטואלית אלא גם באבטחתה ובהקמת ממשק חנות שיאפשר לכל קונה או דורש שירות להשתמש בה בקלות ותוך הרגשה של בטחון אישי ברשת.

עיצוב קבע לאתר

העיצוב צריך להתבסס על מבנה CSS: קובץ שקובע את עיצוב הכותרות, כותרות המשנה והמלל כדי ליצור דפי אתר עקביים, למעט חריגים כמו עמודי פרסום ועמודים המוקדשים לתמונות או אנימציות שונות. במקומות בהם המלל הוא השולט בעמוד, רצוי להשתמש במבנה CSS קבוע על מנת לייצר עיצוב יציב לאתר וגם על מנת שאם יש לכם הודעה דחופה להעביר באתר, תוכלו לעצב אותה בצבעים ובגדלים אחרים כדי להדגיש את חשיבותה.

עיצוב נכון עם הכנה נאותה לקידום

עיצוב אתרים בכל דף צריך להיות מבוסס על תשתיות שיהיה קל לקדם בהמשך: תמונות שאם עומדים עליהן יש כיתוב ALT צהוב שחור לגביהן, Title בראש כל דף וחלוקה נכונה לפסקאות המלל בכל דף מידע באתר. חשוב גם לבחור בתשתית שקלה לקידום בגוגל וברשתות החברתיות, וורדפרס – למשל. בדרך זו אתם מבטיחים שלא רק שיהיה לכם אתר יפה, יהיה לכם אתר מקודם, ידוע ומוכר שקל יהיה לכם להעביר באמצעותו את הבשורה ללקוחות העתיד דרך הרשת וליצור סביבת מכירה פורייה וקלה לעבודה.