קידום אינסטגרם – המגרש החדש של העסקים בישראל ובעולם

האינסטגרם של היום הוא הפייסבוק והגוגל של פעם. זהו לא שירות שנועד רק להחלפת תמונות בין ידידות וחברים, אלא ממש שירות עסקי לכל דבר ועניין. יש לו קידום ממומן משלו, פיקסל משלו, דף עסקי משלו וכל אלמנט קידומי ופרסומי אחר המקביל לפייסבוק ולגוגל. בשונה מפייסבוק וגוגל זה ו שירות ייחודי לתמונות. הצופה בתמונות יכול להגדיל אותן ולפרוס את הצפייה שלו לזוויות ולוקיישנים המעניינים אותו, ולכן זהו שירות תמונות הרבה יותר מעמיק מזה שמוצע בפייסבוק. אם יש לכם בית עסק, הוא פשוט חייב לעבור קידום אינסטגרם על מנת להראות שהוא קיים.

אינסטגרם חדש לכל עסק שנפתח

אינסטגרם חדש יכול להיפתח מאפס, ללא כל קשר לרשת חברתית אחרת. הוא גם יכול להיות מקושר לפרופיל פייסבוק או עמוד עסקי פייסבוק קיים. אנו ממליצים לקשר תמיד לעמודים עסקיים ולא לפרופיל החבר שלכם. מדוע? כי קישור זה מעניק לכם המון אפשרויות קידום ושיווק שלא ניתן למצוא בקישור לפרופיל חבר רגיל. קישור לעמוד יכול לגרום לחלוקת סרטונים בשתי הפלטפורמות: סרט שהועלה לעמוד יועלה לאינסטגרם ולהיפך, עם אותו מסר שכתבתם בכל פוסט. בנוסף, ניתן להשתמש בממשק אוגדן ההודעות. ממשק זה מציע אוגדן אחד לכל ההודעות שמגיעות לעמוד ולכל ההודעות שמגיעות לאינסטגרם ובכך לספק לכם תשתית מענה קלה ונוחה ללא צורך לעבור כל פעם לתוכנה או אתר אחר.

עסק שמקודם באינסטגרם מגדיל את החשיפה שלו בכל מקום אחר

תצפיות קידום מן העבר הוכיחו: עסק מקודם באינסטגרם זה עסק ששומעים עליו יותר, יודעים על קיומו יותר, יש לו יותר לידים בכל מקום אחר, כולל בפייסבוק, והוא פשוט יותר חשוף לציבור הרחב. קידום אינסטגרם פשוט מאפשר לכם לפתוח אפיקים שלא היו קיימים לכם בעבר כשקידמתם את עצמכם רק בפייסבוק או רק בגוגל. גם אם בית העסק שלכם לא עוסק בתמונות אלא בנושאים כמו מסמכים וארכיונים, חשוב שיהיה פרופיל אינסטגרם פעיל עם סרטונים המתעדים את הפעילות שלכם. אינסטגרם היא לא רק רשת תמונות אלא רשת קידום לכל דבר ועניין. מומלץ מאד להשקיע בתשתית קידום אינסטגרם נכונה לבית העסק שלכם כדי לקדם אותו ובגדול!