עורך דין רכישת דירה – כך תבחרו אותו נכון

עורך דין רכישת דירה מומלץ לבחור על סמך הצלחותיו למיוצגים בעבר. עורך הדין צריך לספק שירות לקונה נדל"ן ולמי שלרשותו בתים ודירות למכירה. הפעולות שעורך הדין צריך לספק במשרדו לקוני נדל"ן מבוססות על הכנסת שינויים בחוזה הקנייה לטובת המיוצג.

שינוי תוואי המחיר

זהו כמובן המרכיב החשוב ביותר בחוזה הקנייה. עורך דין רכישת דירה צריך לסייע למיוצג שלו להצדיק את המחיר הנדרש לדירה ועל כן לדרוש הורדה מתאימה. במידה והמוכר, שטוען שצריך לשלם מחיר יקר, מנמק את הסיבה אליו בטיעונים משפטיים, ולא רק בטיעון ששווי הקרקע אינו מאפשר הורדה, על עורך דין רכישת דירה להפריך טיעונים אלו ובאמצעות כך להוביל לביטולם והורדת המחיר בגובה התעריף הראוי.

הגעה להסכם קנייה מוגמר

ההסכם צריך להיות מגובה בתאריכי יעד לקבלת מפתח וכניסה לדירה. חשוב שהדברים ייעשו על פי סדר יומו של הקונה המיוצג, ובאישור הצד המוכר על מנת ששני הצדדים יוכלו להחליף בעלות על הדירה ביום ובשעה האופטימליים. על עורך דין רכישת דירה להביא לכך שהמיוצג שלו ייהנה מכניסה נוחה ומותאמת אישית עבורו, בתנאים הטובים ביותר שניתן לבקש.

סיוע לקונה מול הבנק

עד כה פירטנו על הצד של הקונה מול המוכר. אבל לקונה יש ספק מאד חשוב שעתיד לסייע לו לקנות את הדירה: הבנק (למעט מקרים ייחודיים בהם כל הכסף או רובו גויס ולא נדרשת משכנתא). עורך דין רכישת דירה צריך לסייע ללקוחו לפעול מול הבנק, להשיג חוזה משכנתא מתאים ולנמק משפטית את בקשותיו של הלקוח במידה והתגלו התנגדויות מול הבנק לגבי אופן שילומה של המשכנתא.

עורך דין רכישת דירה צריך להיות ניחן בכישורים אלה

עורך דין רכישת דירה צריך לדעת כיצד לייצג את הקונה שלו מול המוכר מחד ומול הבנק מאידך ולהשיג עבור הלקוח שלו את העסקה האופטימאלית עם התנאים הכי טובים משני הצדדים. בדרך כלל, במשרד עורך דין רכישת דירה ניתן לספק גם שירותי ייפוי כוח מתמשך המיועדים, לרוב, לצאצאים המבקשים לנהל את הנכסים והרכוש של ההורים מהגיל השלישי אם הם הגיעו למצב שהם לא מסוגלים לנהל זאת בעצמם ודורשים להעביר לדור ההמשך באמצעות ייפוי כוח.