סרט קשירה למכונה לתעשיות הדפוס

כאשר אתם מדפיסים עבור לקוח ואורזים את החוברות, הפמפלטים והמסמכים השונים בכמויות הגדולות, תצטרכו לדאוג לסרטי הקשירה שלכם ולאיכותם. אנו ממליצים על סרטי קשירה PET מפוליאסטר אשר מספקים מענה חזק ויציב ומאידך, קלים לקריעה על ידי הלקוח הסופי. לכן הם מאד יעילים וגם מאד חזקים, מה שמעניק להם את כל היתרונות בבחירתם.

חשוב לבחור בחברה אמינה המתמחה בייצור חומרי אריזה

סרט קשירה פוליאסטר חשוב לבחור רק בחברה המתמחה בחומרי אריזה כדי לוודא שהחומר איכותי והסרטים מיוצרים כשהם שמורים ומגיעים כמו חדשים למכונה. מכונה להטמעת סרטי קשירה עשויה להיות מאד איכותית ומהירה אך עם חומר גלם לא טוב היא לא תעשה את העבודה כנדרש. לכן, חשוב לבחור בחברה שייצור הסרטים שלה איכותי ונעשה תחת תנאים מחמירים.

מומלץ לבחור את סרטי האריזה בהתאם לעיצוב הנדרש

סרטי אריזה יכולים להיות מבוססים על צבע אחד, ערבוב של צבעים, וכד'. מומלץ לבחור בעיצוב שאתם מייחלים לו בעת יישום הקשירה שלהם על גבי חבילת מוצרי הדפוס. אמנם מדובר במוצר לוגיסטי אבל גם כאשר מגישים מוצר שכזה, רצוי שזה ייעשה בעיצוב מזמין על מנת שיהיה כיף לעבוד עם המוצרים במהלך הפצתם.

מומלץ להזמין גליל סרטונים ולא בודדים

חשוב שההזמנה תהיה בגלילים, משום שלא ניתן לחזות את מידות העיטוף של הסרטונים השונים. אלו מוצרים לוגיסטיים שלא כיף לראות שהם נגמרו דווקא כאשר אתם צריכים אותם במכונה. לכן, סרט קשירה פוליאסטר חשוב לבחור כשהוא מגיע בגלילים וניתן לחיתוך. סרט קשירה למכונה שנרכש על בסיס מספר גלילים כאלו עשוי לזכות את הקניין בהנחה משמעותי ביחס לקניית סרטי קשירה בודדים, ולכן זה גם משתלם כלכלית ולא רק ברמה הלוגיסטית.

סרטוני פוליאסטר – המענה הנכון ביותר לאיגוד חבילות דפוס

סרטוני פוליאסטר מספקים את המענה הנדרש לאיגוד עיתונים, ברושורים, פוסטרים, פלאיירים, ועוד – לפני הפצה. אם אתם זקוקים לאביזר מאגד איכותי, סרט קשירה למכונה העשוי מפוליאסטר יספק לכם את המענה הנדרש וייצר גם תשתית חזקה להובלת חומרי הדפוס וגם התנהלות קלה במהלך ההפצה, קריעה פשוטה ללא פציעות ושחרור מהיר של המוצרים כשהם מגיעים ליעדי ההפצה.